تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد خودروهای سنگین از اول تا یازدهم مهرماه در داخل شهر ممنوع است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فاضل نادری مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز با اعلام اینکه  تردد خودروهای سنگین از اول تا یازدهم مهرماه در داخل شهر ممنوع است ، افزود: در ایام اول تا یازدهم مهرماه با خودروهای باری سنگینی هم که بدون اخذ مجوز نسبت به تردد و فعالیت در سطح اقدام نمایند، برابر ضوابط توسط عوامل محترم پلیس راهور و همچنین گشتهای خودرویی و بازرسان سازمان برخورد جدی خواهد شد.

نادری افزود: از تمامی شرکتها و مالکین خودروهای باری سنگین درخواست میگردد که با احترام به قوانین و مقررات از هرگونه فعالیت در سطح شهر(درمحدوده زمانی فوق) خود داری و برای اخذ مجوز برای حمل بتن و... ازدوازدهم مهرماه به سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان حل و نقل بار شهرداری تبریز در پایان ازشهروندان نیز درخواست کرد در صورت رویت هرگونه فعالیت خودروهای باری سنگین در این ده روز (خصوصآ بتن ریزی) مراتب را در اسرع وقت به پلیس راهور و یا سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد خودروهای سنگین از اول تا یازدهم مهرماه در داخل شهر ممنوع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..