تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی ملوان بندرانزلی در برابر سیاه‌جامگان مشهد لغو شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امرور بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و سیاه‌جامگان مشهد که قرار بود از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شود به‌علت بدهی تیم سیاه‌جامگان لغو شد.

براساس قانون سازمان لیگ کشور تیم‌های بدهکار نمی‌توانند مسابقات خود را برگزار کنند و به همین دلیل بازی ملوان بندر انزلی و سیاه‌جامگان لغو شد.

در حالی‌ که دو تیم سیاه‌جامگان و ملوان بندرانزلی در زمین حاضر شدند با دستور ناظر فدراسیون فوتبال بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و سیاه‌جامگان لغو شد.

با توجه به لغو شدن بازی ملوان بندرانزلی در برابر سیاه‌جامگان باید منتظر حکم فدراسیون فوتبال در مورد نتیجه این بازی بود و مسئول تصمیم‌گیری در مورد نتیجه این بازی فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی ملوان بندرانزلی در برابر سیاه‌جامگان مشهد لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..