تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ورود جدیدترین لباس غواصی به بازار تا دوربینی که تصاویری شگفت انگیز ثبت می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان، سبب رشد و پیشرفت کشور و باز شدن دریچه‌هایی جدید از علم و فناوری می‌شود. در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی اختراعات ساخته شده در سراسر جهان بپردازیم.

تولید فتوسنتز با یک دستگاه مصنوعی

به تازگی دانشمندان موفق به ساخت دستگاه فتوسنتز مصنوعی شده اند، این دستگاه در مقایسه با برگ درختان، فعالیت مصنوعی دارد و از سلول‌های خورشیدی برای تجزیه آب و اکسیژن استفاده می‌کند و می‌تواند انرژی تولید شده توسط آن را برای برق استفاده کرد، این دستگاه تماما همان اقداماتی را انجام می‌دهد که یک گیاه انجام می‌دهد اما در مقایسه با آن خاصیت‌های مصنوعی دارد، در واقع این دستگاه میزان بیشتری از نور خورشید را جذب می کند.

از انجام فتوسنتز بدون نیاز به گیاهان تا دوربینی که تصاویر ۵ بعدی می‌اندازد

جدیدترین لباس غواصی وارد بازار شد

محققان توانسته‌اند لباس شنای جدیدی طراحی کنند که در برابر سرما بسیار مقاوم است، این لباس برای حفاظت از بدن غواصان در هوای سرد تولید شده است و در شرایط سخت آب و هوایی که غواصان مجبور به گراندن آن هستند، با کارایی بالا از آنها حفاظت خواهد کرد.

از انجام فتوسنتز بدون نیاز به گیاهان تا دوربینی که تصاویر ۵ بعدی می‌اندازد

جدیدترین نوع تصویربرداری به کمک دوربین‌های 5 بعدی

مهندسان دوربین جدیدی را ساخته‌اند که به کمک طول موج‌های مختلف و قابلیت‌های بالا، تصاویر 5 بعدی می اندازد، این دوربین برای تصویربرداری‌های پزشکی و یا عکسبرداری از موقعیت‌های فضایی بسیار کارا عمل می‌کند، حتی در تلفن‌های همراه هوشمند از این دوربین استفاده کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ورود جدیدترین لباس غواصی به بازار تا دوربینی که تصاویری شگفت انگیز ثبت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..