تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن اسبق پرسپولیس کوکائینی از آب در آمد!

ورزش > لیگ برتر - فارس نوشت: بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل استعمال ماده مخدر و مثبت شدن دوپینگ با محرومیت روبرو شد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم در لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول بازی می‌کرده به دلیل استعمال ماده کوکایین و مثبت شدن تست دوپینگ با محرومیت روبرو شده است.

این محرومیت تا اطلاع ثانوی است و این بازیکن باید منتظر حکم قطعی خود از سوی نادو (کمیته ضد دوپینگ) باشد.

این بازیکن در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد هم دچار برخی حواشی شده بود اما چند سالی بود که در لیگ دسته اول و دسته دوم بازی می‌کرد که با این اتفاق احتمالا باید مدتی را دور از فوتبال باشد.

گفتنی است این تست فصل گذشته از این بازیکن گرفته شده و همان زمان دوپینگ این بازیکن مشخص شد و به همین دلیل امسال در لیگ دسته اول اجازه فعالیت ندارد.

 

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن اسبق پرسپولیس کوکائینی از آب در آمد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..