تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایپا ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ گزارش لحظه به لحظه نیمه دوم

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی دیدار تیم های سایپا و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸:۴۵ امروز ( شنبه ) در ورزشگاه دستگردی آغاز شد که حدود ۱۰۰ هوادار در استادیوم حضور دارند و بیشتر آنها نارنجی پوش هستند.

ترکیب تیم ها 

 سایپا:محمد منادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، رضا اسدی، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی.

نفت مسجد سلیمان:میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، پیمان میری، محمود قائد رحمتی، حسین دوستدار، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده.

ورزشگاه دستگردی :تعداد تماشاگر ۱۰۰

داور : رضا عادل، سعید علی نژادیان، امیرمحمد داودزاده؛ داور چهارم: سید علی میرغفاری

حواشی مسابقه  میلاد فراهانی؛ دروازه بان نفت مسجد سلیمان به سمت علی دایی رفت و با او خوش و بش کرد. مسجد سلیمانی ها با لباس سفید و سایپایی ها نارنجی رنگ هستند.

سایپا ۰ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ پایان نیمه نخست

علی پروین، اسطوره فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی حاضر است و این مسابقه را تماشا می کند. هواداران تیم  فوتبال سایپا یاد و خاطره مجید غلام نژاد را زنده نگه داشتند. پیش از آغاز امروز، یک دقیقه سکوت به دلیل حملات تروریستی امروز در اهواز اعلام شد. امید خالدی، مدافع سایپا در دقیقه ۳۰ دچار مصدومیت از ناحیه سر شد و چند دقیقه ای به بیرون زمین رفت. تمامی بازیکنان با دستبند های مشکی وارد زمین شدند.

سایپا ۰ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ پایان نیمه نخست

علی دایی به شدت به عملکرد داوری معترض است. علیرضا علیزاده و مهرداد کفشگری در دقایق ۱۵ و ۳۷ کارت زرد دریافت کردند. پس از دست رفتن موقعیت خوب ترابی در دقیقه ۴۶، علی دایی به شدت عصبانی شد. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم، ۲ تعویض برای سایپا انجام شد و مهرداد کفشگری و عباسیان از زمین بیرون و به جای آن سلیمانی و علی دشتی وارد شدند. علی دایی پس از اخراج سارفو به شدت اعتراض کرد. پس از مصدومیت بازیکن نفت مسجد سلیمان، علی دایی به بازیکنان تیمش گفت تا سریع بازی را ادامه دهند. تعویض اول مسجد سلیمان شکل گرفت و فرشاد جانفرا جایگزین پیمان میری شد. همچنین صادق صادقی جایگزین محمود قائد رحمتی شد. اعتراض های مرزبان، داور  باعث شد تا داور به شدت به او تذکر دهد.  در آخرین تعویضی بازی، علیزاده به بیرون رفت و آفاقی به بازی آمد. گزارش لحظه به لحظه مسابقه

نیمه نخست:

بازی دو تیم راس  زمان اعلام شده آغاز شد دقیقه 38: موسی کولیبالی موفق شد برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کند تا این تیم از میزبان خود جلو بیافتد. در پایان نیمه اول، ۲ دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

نیمه دوم : 

ساموئل سارفو، مدافع غنایی سایپا به دلیل تکل خطرناک روی پیمان میری از بازی اخراج شد تا سایپا ۱۰ نفره شود. پس از اخراج سارفو، امین حاج محمدی به عنوان سومین تعویضی سایپا جایگزین مهدی ترابی شد. علی دشتی دقیقه ۵۵ به دلیل خطا روی نصاری کارت زرد گرفت و در ادامه درگیری بین بیژن و بازیکن سایپا صورت گرفت که ختم به خیر شد. دقیقه ۶۴، پاس آرمان رمضانی به سلیمانی رسید و این بازیکن با ضربه ای دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد.  دقیقه ۷۳ :درگیری جانفرا و بازیکنان سایپا سبب توقف چند دقیقه ای شد.

سایپا ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ گزارش لحظه به لحظه نیمه دوم

 دقیقه ۷۶، آرش رضاوند سانتر کرد و رضا اسدی گل دوم را زد. سایپا ۱۰ نفره درحالیکه یک بر صفر عقب بود، توانسته تاکنون به پیروزی ۲ بر یک برسد. دیدار دو تیم در نهایت با نتیجه 2- 1 به نفع سایپا به پایان رسید. 

بیشتر بخوانید:

دایی: بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم

نصاری از استقلال می رود

نایب قهرمان لیگ سیزدهم زورش به نفت نرسید / پیکان در نصف جهان متوقف شد + جدول لیگ برتر

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایپا ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ گزارش لحظه به لحظه نیمه دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..