تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرخوش برای دیابتی‌هایی که شیرینی دوست دارند/ معجزه ۵ ادویه در لاغری/ با خوردن این میوه‌ها با خروپف خداحافظی کنید/ بهترین دهانشویه طبیعی را بشناسید

میخچه یکی از عارضه‌های پوستی که افراد به دلایل مختلفی به آن دچار می‌شوند و راه‌های مختلفی برای درمان آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

غرغره دهان با گلاب

برخی از باكتری‌های دهان در عمق دندان‌ها و اطراف لثه فعالیت بیشتری دارند و می‌توانند باعث ایجاد بیماری‌های عفونی لثه و دندان شوند؛ اما با راهکارهای ساده و رعایت بهداشت می‌توان مقدار این باکتری‌ها را کاهش داد و حتی آن‌ها را از بین برد، خوب است بدانید بسیاری از بیماری‌های دهان و دندان با غرغره گلاب، درمان می‌شود؛ مزایای این کار تقویت دندان‌ها، تسکین درد لثه، کمک به درمان برفک و افت دهانی، از بین بردن باکتری‌ها و بوی بد دهان می‌شود.

//////

درمان میخچه پا

میخچه یکی از عارضه‌های پوستی که افراد به دلایل مختلفی به آن دچار می‌شوند، راه‌های مختلفی برای درمان آن وجود دارد، یکی از بهترین  راه‌های درمان سنتی آن استفاده از سنگ پا است، خوب است بدانید کشیدن سنگ پا باعت کاهش درد و بهبود میخچه می‌شود، همچنین سرکه سفید یکی از بهترین محلول‌ها برای بهبود میخچه است، برای این کار سرکه سفید را با آب بر روی میخچه بمالید و آن را به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید، این کار را به مدت یک  ماه انجام دهید تا درمان کامل شود.

//////

پيشگيری از خروپف

خروپف کردن  باعث آزار فرد و اطرافیان او می‌شود، راهکارهای مختلفی برای کاهش خروپف وجود دارد،  اگر شب‌ها خرو پف می‌کنید و دیگران از این کار رنج زیادی می‌برند و به شما مدام این حالت را گوش زد می‌کنند، هر شب قبل از خواب سیب یا هویج بخورید، خواص موجود در سیب و هویج،  این دو میوه را به بهترین راه‌های درمان خروپف و دیگربیماری‌ها تبدیل می‌کند.

//////

بهترین ادویه‌جات برای کاهش وزن 

 کاهش وزن به یکی از بزرگترین معضلات افراد تبدیل شده است، محققان طب سنتی راه‌های مختلفی را برای کاهش آن بیان کرده‌اند یکی از بهترین راهکارها استفاده از دارچین در مواد غذایی است، خوب است بدانید که دارچین به کاهش قند خون و پردازش کربو کمک می‌کند، فلفل قرمز  هم به کاهش وزن کمک می‌کند و به عنوان یک چربی سوز شناخته می‌شود.

 دانه خردل، فلفل سیاه و زنجبیل از مواد دیگری است که به کاهش وزن مفیدکمک می‌کند، دانه خردل باعث افزایش 20 درصدی متابولیسم می‌شود،  فلفل سیاه  باعث افزایش متابولیسم، کمک به هضم غذا و جذب مواد مغذی و زنجبیل  مانع جذب کلسترول و کمک به فعالیت معده می‌‌شود.

//////

ایزومالت جایگزین مناسب شکر

این شیرین کننده طبیعی جزو خوراکی‌هایی با نمایه گلایسمی (شاخص افزایش قندخون) پایین است و مصرف متعادل محصولات تولید شده با آن، سطح گلوکز و متعاقباً ترشح انسولین خون را ناگهانی بالا نمی‌برد و مشکلات چندانی برای بیماران مبتلا به دیابت ایجاد نمی‌کند.

بد نیست بدانید شاخص قندی گلوکز ۱۰۳، ساکارز ۶۵، عسل ۶۱، فروکتوز ۱۵ و ایزومالت ۹ است، در نتیجه ایزومالت برتری چشمگیری از نظر پایین بودن شاخص قندی نسبت به سایر شیرین‌کننده‌ها دارد.

//////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرخوش برای دیابتی‌هایی که شیرینی دوست دارند/ معجزه ۵ ادویه در لاغری/ با خوردن این میوه‌ها با خروپف خداحافظی کنید/ بهترین دهانشویه طبیعی را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..