تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت + تصاویر و اسامی مجروحان

درحال به‌روزرسانی/ سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه دیشب یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود، از پشت با تانکر سوختی در ۲۵ کیلومتری نطنز برخورد کرد و بر اثر حریق ناشی از تصادف شماری جان باختند و مصدوم شدند.

۱۷:۲۵- فراخوان برای بستگان متوفیان سانحه تصادف اتوبوس مسافری با تانکر سوخت

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان: هماهنگی‌های لازم با مراکز پزشکی قانونی‌های استان تهران، قم، یزد و کرمان برای فراخوان بستگان متوفیان احتمالی سانحه تصادف اتوبوس مسافری با تانکر سوخت و اخذ نمونه جهت بررسی‌ها و مطابقت ژنتیک انجام شده است.

۱۷:۱۳- برگزاری جلسه فوق‌العاده بررسی سانحه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

تقی زاده دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها از برگزاری جلسه فوق‌العاده برای بررسی سانحه تصادف اتوبوس مسافری با تانکر سوخت در دوم مهر ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

وی بیان کرد: مجوزی برای حرکت تانکر سوخت در شب وجود ندارد مگر در موارد خاص که تانکر مسیر یاب باشد، هم اکنون هیچ اطلاع دقیقی از داشتن مجوز این تانکر اعلام نشده و تمامی این موارد در کمیسیون ایمنی راه‌ها بررسی می‌شود.

۱۶:۵۱- آغاز عملیات شناسایی جان باختگان تصادف محور کاشان - نطنز

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان مطرح کرد: جسد جان باختگان حادثه تلخ تصادف اتوبوس مسافربری با نفت کش که از تهران عازم کرمان بود، به پزشکی قانونی اصفهان منتقل شده است، میزان سوختگی اجساد بسیار شدید است و بر این اساس نیازمند تطابق DNA جان باختگان با بستگان آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع به پرونده تصادف اتوبوس در محور نطنز- کاشان

وی گفت: مراحل اولیه و اقدامات لازم برای دریافت داده‌های ژنتیکی از اجساد توسط کارشناسان این مرکز آغاز شده است و در ادامه نیازمند اخذ DNA از بسنگان جان باختگان این حادثه دلخراش هستیم، پس از دریافت خون از بستگان افراد متوفی، در طول حداقل دو روز و یا بیشتر می‌توانیم کار احراز هویت اجساد را به سرانجام برسانیم و هماهنگی‌های لازم در این ارتباط انجام شده است.

۱۵:۲۹- آغاز شناسایی اجساد حادثه تصادف اتوبوس تهران به کرمان

مهرداد علی بخشی جانشین مدیریت بحران رییس سازمان و مدیر ستاد بحران پزشکی قانونی گفت: هنوز جسدی به سازمان پزشکی قانونی کشور تحویل نشده است اعلام دقیق افراد متوفی میسر نیست. اما بنا به اخبار رسیده 21 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: کار کارشناسی اجساد به محض تحویل آغاز خواهد شد و در صورت لزوم از آزمایش DNA برای شناسایی اجساد استفاده می شود.

جانشین مدیریت بحران رییس سازمان و مدیر ستاد بحران پزشکی قانونی گفت: با توجه به احتمال پراکندگی خانواده های قربانیان در استان های مختلف، حسب مورد با ادارات کل استان های مربوط برای اخذ نمونه و انجام آزمایش هماهنگی لازم صورت می گیرد و در صورت وجود، اطلاعات مورد نیاز برای تماس به خانواده آنها ارائه خواهد شد.

۱۵:۲۵- احتمال افزایش آمار جانباختگان تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

جانشین پلیس راه استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تغییر مسیر ناگهانی تانکر حمل سوخت باعث برخورد با اتوبوس مسافربری تهران - کرمان و آتش گرفتن این اتوبوس شد.

وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحات وارد شده احتمال افزایش آمار جانباختگان وجود دارد.

۱۴:۱۹-انتقال آهن پاره های اتوبوس به پارکینگ

دقایقی قبل آهن پاره های اتوبوس تهران -کرمان راهی پارکینگ بادرود شد.

تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت + تصاویر و اسامی مجروحان

۱۳:۱۷- اطلاع دقیقی از اسامی جانباختگان وجود ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: با توجه به اینکه راننده حادثه اتوبوس تهران کرمان در میان راه نیز مسافر سوار کرده است اطلاع دقیقی از اسامی جانباختگان وجود ندارد.

وی ادامه داد: پیکر ۱۹ جان باخته این حادثه دچار سوختگی شدید شده است و به همین دلیل قابل شناسایی نیست.

تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز/ آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان حادثه + تصاویر و اسامی مجروحان

۱۰:۴۰- خبر فوت ۲ مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان صحت ندارد

مهاجر مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:  خبر فوت ۲ مصدوم حادثه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در جاده نطنز که در بیمارستان مصدوم بودند، صحت ندارد.

وی ادامه داد: ۲ مصدوم یک خانم و نوجوانی با ۱۵ تا ۲۰ درصد سوختگی بوده و حال جسمی آن‌ها مساعد است.

۰۸:۰۰- ۱۹ فوتى و ٢٧ مصدوم در تصادف اتوبوس با تانكر سوخت

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطرح کرد: بر اثر وقوع حادثه و حريق ناشى از تصادف ٢٧ نفر مصدوم و ۱۹ نفر فوت شدند كه ٣ مصدوم خانم و مابقى مرد هستند و میانگین سنى مصدومان از خردسال تا ٥٠ سال است.

بیشتر بخوانید: آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان +فیلم

وی گفت: پس از اعلام حادثه به اورژانس ٨ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و بيشتر مصدومان به بيمارستان فاطميه بادرود و مابقى به كاشان منتقل شدند.

۲:۲۰-  اسامی مجروحان حادثه آزاد راه نطنز - کاشان

خالدی: ۱۹ فوتى و ٢٧ مصدوم در تصادف اتوبوس و تانکر سوخت جاده نطنز + تصاویر

۲:۲۰- ۲۰ مصدوم در تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تانکر حمل سوخت

پیر حسین کوليوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اثر تصادف يک دستگاه اتوبوس با يک تانکر حمل سوخت در ٢٥ کيلومترى نطنز کاشان ۲۰ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پس از بروز این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کاشان و آمبولانس نطنز به محل حادثه اعزام شدند.

تصاویری از مصدومان حادثه آزاد راه نطنز - کاشان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز/ آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان حادثه + تصاویر و اسامی مجروحان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت + تصاویر و اسامی مجروحان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..