تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروهایی که مارک زاکربرگ مالک آن‌ها بوده را بشناسید +تصاویر

تمام خودروهایی که مارک زاکر برگ مالک آن‌ها بوده + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارک زاکربرگ یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. او ثروت خود را از طریق شبکه اجتماعی خود فیس بوک به دست آورد. به وسیله‌ی فیس بوک و سایر مشاغل تجاری خود، او میلیارد ها دلار سرمایه انباشته کرده است. زاکربرگ به خرید املاک و مستقلات مشهور است ولی او برای موارد دیگری خرج نمی‌کند. لباس هایش متوسط است، در رستوران های گرانقیمت غذا نمی خورد و مهم‌تر از همه، او خودروهای بسیار گران‌قیمت را نمی‌راند.

در زیر لیستی از خودروهای متعلق به مارک را مشاهده می‌کنید. سلیقه او شما را متحیر می‌کند:

5. ACURA TSX

تمام خودروهایی که مارک زاکر برگ مالک آن‌ها بوده + تصاویر

TSX یک سدان متوسط است. این خودرو با موتور 2.4 لیتری، چهار سیلندر و توانایی رسیدن به 137 مایل بر ساعت خودروی معمولی به نظر می رسد. زاکربرگ دوست ندارد که در جاده ها توجه زیادی را جلب کند و با این وسیله او موفق شده است.


4. VOLKSWAGEN MK6 GTI

تمام خودروهایی که مارک زاکر برگ مالک آن‌ها بوده + تصاویر

فولکس واگن زاکربرگ خودروی قابل اعتمادی است اما نه برای کسی که مالک فیس بوک است. درست است که مارک این خودرو را با تمام آپشن‌هایش خریداری کرده است اما باز هم یک خودروی لوکس شناخته نمی‌شود. این خودرو دارای چرخ های آلیاژی و حداکثر سرعت 238 کیلومتر در ساعت است. حتی فولکس واگن نیز شگفت زده شد که زاکربرگ این وسیله نقلیه را خریداری کرد. از منظر مارک، هزینه آن فقط 30،000 دلار است.


3. HONDA FIT

تمام خودروهایی که مارک زاکر برگ مالک آن‌ها بوده + تصاویر

هوندا فیت ماشین کوچک خانوادگی است که توسط افراد طبقه متوسط خریداری می‌شود. Fit در سال 2014 ساخته شده است. موتور آن تنها می تواند تا 118 مایل در ساعت حرکت کند. همچنین دارای یک گیربکس دستی 5 دنده است که باعث می شود ما فکر می کنیم که مارک واقعا دوست دار خودروهای دنده‌ای است.


2. INFINITI G SEDAN
تمام خودروهایی که مارک زاکر برگ مالک آن‌ها بوده + تصاویر
Infiniti خودروی لوکس نیسان است.این وسیله بزرگ ، راحت و لوکس است اما فقط اگر شما متعلق به طبقه متوسط هستید. حتی میلیونرهای دیگر به این خودرو نگاه هم نمی‌کنند. با احترام به خودروساز ژاپنی و مارک لوکس آن.


1. PAGANI HUAYRA

تمام خودروهایی که مارک زاکر برگ مالک آن‌ها بوده + تصاویر
بالاخره یک وسیله نقلیه که به وضعیت مالی زاکربرگ می‌خورد. Huayra پرچم‌دار مجموعه ماشین خود است.این خودرو بین 1.4 تا 2 میلیون دلار ارزش دارد. طراحی آن درست مثل هر ماشین اسپورت ایتالیایی است. Huayra دارای موتور 6 لیتری V-12 با 720 اسب بخار است.

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

خودروهای مارک زاکربرگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروهایی که مارک زاکربرگ مالک آن‌ها بوده را بشناسید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..