تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدا پنج هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان گلستانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اسکندر اسکندری سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: با آغاز مهر ماه و در آستانه شروع سال تحصیلی ۹۷ در مرحله نخست، پنج هزار بسته لوازم التحریر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان بین مددجویان دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان با اولویت مناطق محروم و مرزی توزیع شد.

وی ادامه داد: سه هزار بسته لوازم‌التحریر از محل کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم در جشن عاطفه‌ها و اعتبارات این نهاد و دو هزار بسته نیز با تعامل مؤسسات خیریه تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

اسکندری افزود: در استان ده هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند و امسال مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان با سرانه ۸۰ هزار تومان کمک‌هزینه تحصیلی به‌حساب هر دانش‌آموز واریز شد.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان همچنین گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود و ۲۰۰ هزار پاکت در نخستین روزهای بازگشایی مدارس در بیش از دو هزار و ۵۰۰ آموزشگاه، با شعار، لبخند مهر، بسته به مهر شما، برای جمع‌آوری هدایای نقدی دانش آموزان به هم‌کلاسی‌های نیازمند خود توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هرساله کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها از ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان جلوگیری کرده و امسال نیز علیرغم شرایط خاص اقتصادی مردم، گلستانی‌ها همچون سنوات گذشته، در انجام کار خیر پای‌کار بوده‌اند.

اسکندری گفت: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه #۰۱۷*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد www.emdad.ir برای کمک به دانش آموزان نیازمند واریز کنند.

انتهای پیام/فا

پنج هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند گلستانی توزیع شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدا پنج هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..