تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه خانه و آشپزخانه در قزوین برگزار می‌شود

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1411104

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه سونا،جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه وآشپزخانه از سوم مهر ماه در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه سونا، جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ ۳ لغایت ۷ مهرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد. 


وی افزود: بیش از۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های قزوین، تهران و البرز آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه عناوین نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. 

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یادآور شد: ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی‌های روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است. 

وی در پایان بیان کرد: نمایشگاه سونا، جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید متخصصین و عموم مردم دایر خواهد بود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه خانه و آشپزخانه در قزوین برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..