تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعامل آموزش‌وپرورش و اولیا بزرگ‌ترین پشتیبان برای دانش‌آموزان است

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1411126

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: اولیا دانش آموزان نیز به آموزش‌وپرورش اعتماد کنند و این تعامل میان آموزش‌وپرورش و اولیا می‌تواند بزرگ‌ترین پشتیبان برای تربیت دانش‌آموزانی باشد که در محیطی آرام به خودسازی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی خود بیندیشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عسکری نیکزاد بعد از ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در مدرسه مرحوم علی‌اصغر فقیه جویبار بابیان اینکه 537 هزار و 540 دانش‌آموز در 4 هزار و 865 مدرسه استان طی سال تحصیلی جدید حضور خواهند یافت اظهار کرد : طی سال تحصیلی 97-98 تعداد دانش‌آموزان پیش‌دبستانی یا نوآموز استان 40 هزار نفر و تعداد کلاس‌ اولی‌ها نزدیک به 45 هزار نفر است.

نیکزاد بابیان اینکه تربیت نیروی انسانی مقدمه توسعه همه جوامع به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: مدرسه‌ها در پرورش فرزندان این مرزوبوم در ساختن کشوری قدرتمند نقش برجسته‌ای دارند، بنابراین همه باید بکوشیم تا نسلی خوب تحویل جامعه داده و دانش‌آموزانی پرسشگر و خلاق تربیت کنیم.

وی با تأکید بر آموزش‌وپرورش مشارکتی، تصریح کرد: نقطه شروع همه پیشرفت‌ها برای افراد و جامعه مدرسه است و همه‌چیز از مدرسه شروع می‌شود و بچه‌ها از مدارس یاد می‌گیرند که بزرگ شوند و بزرگ فکر کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران بابیان اینکه آموزش‌وپرورش به تجربه اولیا نیاز دارد، یادآور شد: همچنین اولیا دانش آموزان نیز به آموزش‌وپرورش اعتماد کنند و این تعامل میان آموزش‌وپرورش و اولیا می‌تواند بزرگ‌ترین پشتیبان برای تربیت دانش‌آموزانی باشد که در محیطی آرام به خودسازی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی خود بیندیشند.

نیکزاد در پایان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و محرم حسینی، گفت: امسال مهر دانایی بامحبت امام حسین (ع) همراه شده است و ما از خاندان عصمت و طهارت کمک می‌طلبیم تا بتوانیم نهایت تلاش خود را برای آماده‌سازی و مهیاکردن زمینه‌های تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعامل آموزش‌وپرورش و اولیا بزرگ‌ترین پشتیبان برای دانش‌آموزان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..