تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع بزرگ عاشورایی بسیجیان شهرستان گالیکش برگزار شد + تصاویر

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1411065

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ تجمع بزرگ عاشورایی بسیجیان شهرستان گالیکش در حسینیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ امام‌جمعه شهرستان گالیکش در این مراسم گفت: نزدیک‌ترین مردم به مقام نبوت کسانی هستند که اهل جهاد و علم هستند.

nilkooh3138 1

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری اظهار داشت: امام راحل با تأسی از قیام حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام و همراهی مردم این انقلاب عظیم را به وجود آوردند و به پیروزی رساندند؛ تنها نظامی که قوانینش اسلامی است و در مسیر حکومت علوی حرکت کرده و می‌کند ایران اسلامی است.

وی افزود: چنین نظام الهی‌ای را دشمنان بر‌نمی‌تابند و در همان سال‌های اولیه پیروزی انقلاب؛ دشمنان به رهبری صدم به ایران اسلامی حمله‌ور شدند؛ تا جلوی پیشرفت و صدور انقلاب اسلامی را بگیرند.

امام‌جمعه گالیکش بیان داشت: علی‌رغم همه شیطنت‌هایی که دشمنان طی سال‌های پیروزی انقلاب داشتند و سختی‌هایی مانند جنگ، محاصره اقتصادی و ... را با همدستی قدرت‌های بزرگ اروپایی، آمریکایی و ارتجاعی منطقه علیه ایران اسلامی ایجاد کردند اما با درایت ولایت‌فقیه توانستیم از گردنه‌های صعب‌العبوری به‌سلامت عبور کنیم.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری استقلال تمامیت عرضی، ارتقا جایگاه ایران در جهان، امید افزایش به جهان اسلام، رشد اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در جهان، رشد آزادی و تشویق جوانان به آزاداندیشی، محرومیت‌زدایی، رشد و گسترش معنویت، توسعه عدالت اجتماعی، مبارزه با عوامل فساد، ایستادگی در برابر قدرت خواهان و سلطه‌طلبان و... امتیازات انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌های جهان است.

وی گفت: از مسئولین درخواست می‌کنیم با تمام توان نیروهای بسیجی را حمایت و در تمامی ابعاد آماده کنند. دشمن به کنار ما آمده و هم‌سنگر ما شده؛ به ادارات ما نفوذ کرده؛ بسیاری از فتنه‌گرها و لیبرال‌هایی که نفوذی دشمن هستند امروزه در مناسب امور قرار دارند و باید در این رابطه روزبه‌روز آمادگی ما بیشتر باشد.

nilkooh3138 1

رزمندگان در دفاع مقدس توانستیم مقابل همه دنیا ایستادگی کنند

فرمانده سپاه گالیکش نیز در این مراسم گفت: در 8 سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان ما باروحیه تسلیم خدا بودن؛ هر آنچه را که داشتند فقط برای رضای خدا و قربت الله با بصیرت، شناخت و اقدام به‌موقع که درصحنه جنگ و دفاع داشتند توانستیم در مقابل همه دنیا ایستادگی کنیم.

سید یحیی قاضوی افزود: بصیرت که یکی از بزرگ‌ترین درس‌های یاران امام حسین علیهم‌السلام بود رزمندگان ما آموختند و در کنار ولایت مقابل همه دنیای استکبار ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره اینکه دفاع مقدس سرشار از خدمات و برکات در جامعه بود گفت: صدور انقلاب اسلامی، اثبات مظلومیت انقلاب اسلامی، شناخت دوست و دشمن، رسوایی دشمنان، شکست ابرقدرت‌های شرق و غرب، استحکام انقلاب و... ازجمله دستاوردهای دفاع مقدس بود.

قاضوی تصریح کرد: مردم ما اثبات کردند علی‌رغم تنگناهایی که وجود دارد از جان‌ودل درصحنه‌های انقلاب حضور دارند و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

nilkooh3138 1

nilkooh3138 1

nilkooh3138 1

nilkooh3138 1

nilkooh3138 1

nilkooh3138 1

nilkooh3138 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع بزرگ عاشورایی بسیجیان شهرستان گالیکش برگزار شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..