تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران از حمله اقتصادی نمی هراسد/کاستی های امروز تقصیر مسئولان است نه انقلاب

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1411122

استاندار خراسان شمالی با تصریح بر این مطلب که امروز حول و قوه الهی ایران در اوج عزت، اقتدار و مبارزه قرار دارد، گفت: ایران از حمله اقتصادی دشمنان نمی هراسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی امروز در مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس که در مقابل مصلی شهر مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ایستادگی ملت و رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران بود.

خباز با بیان اینکه در 31 شهریور ماه سال 59، دشمن با تمام قوای زمینی، هوایی و دریایی خود به کشور ایران حمله کرد، گفت: رژیم بعث عراق تصور کرده بود که چون در تاریخ پیشین کشور ایران، بخش هایی از این سرزمین جدا شده بود، آنان نیز می توانند خاک این سرزمین را به تصرف خود درآوردند.

وی افزود: این در حالی بود که به حول و قوه الهی ملت، جوانان و رزمندگان این مرز بوم اجازه ندادند که یک وجب از خاک این سرزمین در اختیار صدامیان قرار گیرد.

وی در ادامه جنگ هشت ساله رژیم بعث عراق علیه ایران را به جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: در آن برهه از زمان تمامی مشرکان، منافقان و دیگر دشمنان دست به دست هم دادند تا شجره طیبه اسلام را بخشکانند.

خباز افزود: آن جنگ فقط جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران نبود بلکه تمام دشمنان ایران پشت سر صدام ایستادند و نیرو و تجهیزات در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند.

وی تصریح کرد: با این وجود، ملت و رزمندگان این مرز و بوم با تکیه بر حول و قوه الهی به این دشمنان ضربه شصتی نشان دادند و آنان را از کرده خود ناامید کردند.

وی تاکید کرد: امسال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برگزار خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخن خود با تصریح بر این مطلب که ایران در حال حاضر ایران در اوج عزت، اقتدار و مبارزه قرار دارد، اعلام کرد: ایران از حمله اقتصادی ای که دشمنان این سرزمین به راه انداخته اند نیز نمی هراسد و در این شرایط، این ملت هوشیارانه تر عمل خواهد کرد.

وی گفت: این کشور با وحدت کلمه، همدلی، یک صدایی و تبعیت از مقام معظم رهبری از این امتحان سخت نیز عبور خواهد کرد و متحدانه در برابر تحرکات توطئه آمیز دشمنان و جنگ اقتصادی ای که به راه انداخته شده است، می ایستد.

خباز در خاتمه با تاکید بر این نکته که گذشته 40 ساله ای که داشته ایم قابل افتخار است، تصریح کرد: با این وجود، هر کاستی ای که تاکنون وجود داشته تقصیر مسئولان بوده است و نه تقصیر انقلاب.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران از حمله اقتصادی نمی هراسد/کاستی های امروز تقصیر مسئولان است نه انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..