تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بشار اسد به حادثه تروریستی اهواز

بین الملل > دیپلماسی - ایرنا نوشت: رئیس جمهوری عربی سوریه در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: ما با تمام امکانات و نیرو در برابر این اعمال تروریستی در کنار شما حضور داریم.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سفارت سوریه در تهران، رییس جمهوری این کشور در پیام خود خطاب به رییس جمهوری اسلامی ایران، آورده است: در کمال تاسف خبر حمله تروریستی به رژه نظامی نیروهای مسلح در شهر اهواز واقع در جنوب ایران را دریافت نمودم. اینجانب ضمن تقدیم مراتب تسلیت قلبی خود بنام شخص خود و بنام مردم جمهوری عربی سوریه به جنابعالی و مردم دوست ایران درخصوص سقوط قربانیان بی گناه، با عبارت های شدید این حمله جنایتکارانه و بزدلانه تروریستی را محکوم می نمایم.

واکنش بشار اسد به حادثه تروریستی اهواز

در پیام بشار اسد آمده است: جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم در سوریه ایستادگی کرد و همچنین تروریسم را در سطح جهانی محکوم نمود و همواره در برابر تروریسم جنایتکارانه تکفیری، صادقانه مواضع اصولی و قاطع داشته است.

رییس جمهوری سوریه درپیام خود تاکید کرده است: بدین مناسبت اجازه فرمایید برای جنابعالی و مردم دوست ایران، باری دیگر تاکید نمایم که ما با تمام امکانات و نیرو در برابر این اعمال تروریستی در کنار شما حضور داریم. همچنین امیدواریم حامیان، تامین کنندگان مالی و مشوقین تروریسم بدانند که این خطر تمامی خانواده انسانی در هر جا و مکان را تهدید می کند و ما آنان را دعوت می کنیم در موضع گیری خود درخصوص حمایت از تروریسم در مناطق مختلف جهان تجدیدنظر کنند.

خواهشمندم باری دیگر مراتب تسلیت و تعزیت قلبی اینجانب را بپذیرید، اطمینان کامل دارم که ملت ایران این مصیبت و محنت را پشت سر خواهد گذارد و همچنین حمایت قلبی خود را از شما در نبرد مشترکمان علیه آفت تروریسم و حامیان آن، ابراز می دارم.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بشار اسد به حادثه تروریستی اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..