تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Boxing Star v1.3.0 – بازی ستاره بوکس برای اندروید

بازی Boxing Star توسط استودیو بازی سازی FourThirtyThree Inc. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ورزشی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. به عنوان شخصیت اصلی بازی در نقش یک بوکسور حرفه ای وارد شوید  تا با دیگر رقبا خود در رینگ مسابقه داده و آنها را شکست دهید. رقبای تان به آسانی شکست پذیر نیستند پس تمام تلاش تان را برای قهرمان شدن به کار بگیرید.

استفاده از گیم پلی و تجریبات واقعی در طراحی این بازی سبب شده تا پلیرها بتوانند از یک بازی شبیه سازی ورزشی نهایت لذت را ببرند. وجود بخش تمرینی در بازی این امکان را به شما می دهد تا به بازی مسلط تر شده و برای پیروزی در مسابقات سخت آمده شوید. وجود آیتم های مختلف برای شخصی سازی و بالا بردن قدرت پلیر در فروشگاه فراهم شده است. شما می توانید در جام ها و مسابقات مختلف شرکت کرده و امیتاز ها و قهرمانی های مختلفی را کسب کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Boxing Star v1.3.0 Apk + Data

بازی-boxing-star-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-boxing-star اسکرین-شات-بازی-boxing-star اسکرین-شات-بازی-boxing-star info

Hey Kid, you think you have what it takes to reach the top and become the next great Boxing Star? Enter the world of Boxing, and seize it all! Rise from lowly street fights all the way up to become the World Champion! Arm yourself with custom gloves, hone your skills and Knock’em Out with a Mega Punch! Champions are made in the ring!

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Boxing Star v1.3.0 – بازی ستاره بوکس برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..