تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Fruit Cube Blast v1.3.0 – بازی فکری انفجار مکعب میوه ها برای اندروید

بازی Fruit Cube Blast یک بازی در سبک فکزی و معمایی می باشد که توسط استودیو بازی سازی RV AppStudios منتشر شده است. این بازی توانسته با ۰٫۵ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز وظیفه شما این است که بلوک های رنگی مشابه را با قرار دادن در کنار هم حذف کنید. شما می توانید با دوستان خودتان به کمک اکانت فیسبوک در این بازی به رقابت بپردازید.

در این بازی تعداد زیادی مکعب میوه ای متنوع وجود دارد که به رنگ های مختلف خودنمایی میکنند و شما باید با قرار دادن مکعب های یک شکل در کنارهم، آنها را حذف کنید و در بازی پیش روی کرده و مراحل مختلف و چالش آور را پشت سر بگذارید. در حین پشت سر گذاشتن مراحل، تعداد زیادی از قدرت های یو پی اس نیز در دسترس تان قرار گرفته است که به کمک آنها می توانید با سرعت بیشتری بلوک ها را محو کنید و امتیازاتی بیشتر کسب کنید. گرافیک بازی، صداگذاری و موسیقی متن بازی جز فاکتور هایی هستند که باعث شده تا این بازی به یک اثر موفق تبدیل شود. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Fruit Cube Blast v1.3.0 Apk + Mod

بازی-fruit-cube-blast-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-fruit-cube-blast اسکرین-شات-بازی-fruit-cube-blast اسکرین-شات-بازی-fruit-cube-blast info

Embark upon a fantastic adventure as you solve tons of juicy puzzles. All you have to do is tap to match the colored fruit blocks on the screen. Make bigger matches and you’ll create sweet power-ups, perfect for making some fresh explosions across the screen! Clear each puzzle by blasting the pieces away, then use your matching skills to take on the next level

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Fruit Cube Blast v1.3.0 – بازی فکری انفجار مکعب میوه ها برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..