تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Smashing Rush v1.5.4 – بازی اسماشینگ راش برای اندروید

بازی Smashing Rush توسط استودیو بازی سازی Cold Soda در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک آرکید می باشد که توانسته با ۵۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. دوندگی شما در انواع مکان های مختلف شهر صورت می پذیرد و هر مرحله ساخت منحصر به فرد خودش را دارد که به هیچ وجه حس تکراری به شما دست نمی دهد. در مسیر بازی موانع مختلفی نیز وجود دارند که برای رد کردن آن ها از حرکات مختلفی استفاده خواهید کرد و باید بازی را در حالت های مختلفی به در ان ها هدف کسب رکورد های بیشتر و بهتر است به انجام برسانید.

شما طول مسیر حرکت تان در طی مراحل مختلف، علاوه بر تنوع موانع اچیومنت ها و آیتم مختلف در دسترس است که می توانید ان ها را جمع آوری کنید. در این بازی ۲۵ کاراکتر مختلف با قدرت و ظاهر مختلف وجود دارند که می توانید آنها را یکی پس از دیگری باز کنید و دوندگی با آنها را تجربه کنید. شما بری اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Smashing Rush v1.5.4 Apk+ Mod

بازی-smashing-rush-اندروید

https://img5.downloadha.com/AliGh/IMG/Smashing-Rush1.jpg https://img5.downloadha.com/AliGh/IMG/Smashing-Rush-2.jpg https://img5.downloadha.com/AliGh/IMG/Smashing-Rush-3.jpg

info

Run! Run! Run!

Collect 21 characters with different motions and shapes.
Various actions such as wall jump, double jump, bar swing, zipline with only two buttons JUMP and DASH.
Be Thrilled with challenging levels.
Fast parkour style play that run on the big city.
Race through obstacles and see who can go far.
Extreme control that hard to feel in mobile games.

Item rush mode
Get more items on the various random maps!

Challenge mode
Try to the challenging levels!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Smashing Rush v1.5.4 – بازی اسماشینگ راش برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..