تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره کلمبیایی ها با کی روش

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود آن که کارلوس کی روش به ایران  برگشته و در دیدار دوستانه برابر ازبکستان روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان نشست اما هنوز هم خبرهایی درباره ارتباط او با نیمکت تیم های دیگر منتش می شود.  در همین رابطه سایت رادیو  lafm ،ادعا کرد  رامون خسرون ،رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا، به زودی با کارلوس کی روش وارد مذاکره خواهد شد.
این سایت کلمبیایی می نویسد، فدراسیون فوتبال کلمبیا، ظاهرا روند انتخاب مربی جدید کلمبیا شروع کرده، پستی که از زمان جدایی خوزه پکرمن خالی مانده است.
مدیران فوتبال کلمبیا به دنبال یافتن یک استراتژیست اروپایی هستند.به همین منظور آنها تصمیم دارند با نامزدهای مربیگری کلمبیا دیدار و گفتگو کنند.
رئيس فدراسیون فوتبال کلمبيا که در اروپا حضور دارد تصمیم دارد از این فرصت استفاده کرده و اولین مذاکره را با مربی تیمی از «قاره کهن» انجام دهد و همه چیز به نظر می رسد حاکی از آن است که این مربی کارلوس کی روش پرتغالی خواهد بود.

این سایت درباره کی روش می نویسد، سرمربی ایران در جام های جهانی 2014 برزیل و 2018روسیه ، صرف نظر از این که آیا او در حرفه خود به عنوان یک استراتژیست موفق بوده است یا خیر ، به دلیل داشتن روش و متدولوژی خاص خود در قسمت های مختلف فوتبال جهان، توجهات را به خود جلب کرده است.

کار مربیگری کارلوس کی روش در سال 1989 با هدایت تیم ملی جوانان کشورش آغاز شد ،جایی که او هدایت بازیکنانی مانند لوئیس فیگو، فرناندو کوتو، ژائو پینتو و روئی کاست را بر عهده داشت.

پس از آن، او مربیگری اسپورتینگ لیسبون، مترو استارز در MLS، ناگویا گرامپوس ژاپن، تیم ملی امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی را بر عهده گرفت و در جام جهانی 2010 به پرتغال برگشت.

با این حال، جایی که او بیشتر به عنوان سرمربی شناخته شد در رئال مادرید بود. او بین سال های 2003 و 2004 هدایت این تیم را بر عهده داشت، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد. او همچنین از سال 2002 تا 2003 همچنین بین سال های 2004 تا 2008دستیار الکس فرگوسن اسکاتلندی در منچستر یونایتد بود.

بیشتر بخوانید:

 رقابت کی روش با سامپائولی، بواش و فلورس برای هدایت تیم ملی مکزیک


انتهای پیام/


کلمبیا با کی روش مذاکره می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره کلمبیایی ها با کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..