تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی شبیه به بارسلونا شده است

۷۷۴۹۸۶

۲۶۴ بازدید

به عقیده پدرو، چلسی تحت نظر مائوریتزیو ساری به تیم بهتری تبدیل شده و شباهت زیادی به بارسلونا یپیدا کرده است.

ورزش سه: چلسی در این فصل موفق شد تمام بازی‌های خودش را در لیگ برتر فوتبال انگلیس و لیگ اروپا با پیروزی پشت سر بگذارد. شاگردان مائوریتزیو ساری پنج‌شنبه‌ شب در زمین تیم پائوک یونان با یک گل به برتری رسید.

چلسی شبیه به بارسلونا شده است

پدرو رودریگز، هافبک اسپانیایی چلسی درباره شرایط این تیم گفت‌:« چلسی نسبت به فصل گذشته تیم بهتری شده است. مربی از ما می‌خواهد فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم و شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کنیم.

او تاکید زیادی بر حفظ توپ دارد و این نکته خوبی برای ماست. در زمان هدایت کونته در بیشتر مواقع فوتبال بسته‌ای بازی می‌کردیم و در زمین خودمان نیز مشغول دفاع کردن بودیم اما در حال‌ حاضر ما مانند بارسلونا شده‌ایم و فوتبال مالکانه و زیبایی را به نمایش می‌گذاریم. این به نظر من بزرگ‌ترین تفاوت ما نسبت به فصل گذشته محسوب می‌شود. من حضور ساری را در تیم بسیار مثبت می‌بینم. او شباهت زیادی به پپ گواردیولا دارد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی شبیه به بارسلونا شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..