تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی تنها مدعی شکستن رکورد افسانه‌ای پله

۷۷۴۹۸۰

۱۴۹۵ بازدید

در دنیای فوتبال هیچ بازیکنی غیر از مسی وجود ندارد که بتواند به رکورد تاریخی پله، سلطان برزیلی فوتبال دست یابد.

ورزش سه: مسی با هت تریک برابر پی اس وی آیندهوون، تعداد گل هایش برای بارسلونا را به عدد 559 رساند. او در 638 بازی این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

387 گل در لالیگا، 103 گل در لیگ قهرمانان، 49 گل در کوپا دل ری، 13 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 3 گل در سوپرکاپ اروپا و 5 گل در جام جهانی باشگاه ها.

مسی تنها مدعی شکستن رکورد افسانه‌ای پله

او حالا نزدیک ترین رقیب به پله است که طبق اطلاعات فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال، در 757 بازی توانسته 643 گل برای سانتوس برزیل به ثمر برساند. مسی با زدن 85 گل دیگر می تواند به فوتبالیستی تبدیل شود که بیشترین گل را برای یک باشگاه فوتبال به ثمر رسانده است.

مسی فصل گذشته چنین رکوردی را در اروپا از آن خود کرد. گرد مولر، بازیکن بایرن، پیش از مسی از این حیث رکورد دار بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی تنها مدعی شکستن رکورد افسانه‌ای پله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..