تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو شهرآورد با کدام منطق؟

۷۷۴۹۷۸

۱۷۲۷ بازدید

پرسپولیسی‌ها در حالی لغو شهرآورد را زمزمه می‌کنند که سازمان لیگ به اندازه کافی میان بازی‌ها فاصله ایجاد کرده است.

ایران ورزشی: بعد از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برخی عوامل این باشگاه در خفا تلاش‌های بسیاری برای لغو بازی پنج شنبه هفته جاری مقابل استقلال دارند و می‌کوشند دربی را به زمان دیگری موکول کنند. این تلاش ها ناشی از مصدومیت های احتمالی و یا خستگی های ناشی از حضور در بازی های سنگین آن هم در آستانه رقابت آسیایی با السد قطر است.

پرسپولیس طبق برنامه یکم مهرماه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم سپیدر رود رشت است. شهرآورد پایتخت هم بر اساس برنامه‌ای که سازمان لیگ ارائه داده پنجم مهرماه برگزار می‌شود. این برنامه ریزی درست براساس منطق و عرف انجام شده و سازمان لیگ میان بازی پرسپولیس مقابل سپیدرود و بعد از آن بازی با استقلال چهار روز فاصله ایجاد کرده است.

البته استدلال پرسپولیسی ها در ارائه پیشنهاد لغو این بازی یا به نوعی تحت فشار قرار دادن سازمان لیگ، دیداری است که دهم همین ماه با السد برگزار می‌کنند و آنها به بهانه اینکه بازی دشوار در لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارند زمزمه لغو بازی با استقلال را مطرح کرده اند تا به نوعی از گزند برگزاری بازی های فشرده مصون بمانند و بتوانند به نتایج دلخواه در این رقابت ها دست یابند.

لغو شهرآورد با کدام منطق؟

این درخواست ها به دلیل در پیش بودن بازی آسیایی اما باز هم عاری از منطق و استدلال فوتبالی است و پرسپولیسی ها باید طبق برنامه ای که پیش روی شان قرار داده شده در بازی های آتی حاضر شوند و هیچ دلیل روشنی برای عقب انداختن بازی های پیش روی سرخ ها در لیگ و تعویق دربی وجود ندارد.

سازمان لیگ پیش از این باشگاه استقلال را به دلیل بی توجهی به برنامه ریزی و امتناع از حضور در سوپر جام بازنده اعلام کرد و تلاش های مسئولان این باشگاه در تغییر رای اعمال شده نیز هیچ اثری نداشت.

تصمیمی که سازمان لیگ در مواجهه با رفتار باشگاه استقلال اتخاذ کرد کاملا قانونی بود و با حمایت کارشناسان هم مواجه شد و حالا نیز انتظار می‌رود سازمان لیگ تحت الشعاع درخواست های احساسی باشگاه پرسپولیس قرار نگیرد و تصمیمی اتخاذ کند که در آن رگه هایی از جانبداری از باشگاه پرسپولیس دیده نشود.

بعد از بازنده اعلام شدن استقلال در سوپر جام این حس میان هواداران و حتی مسئولان باشگاه استقلال به وجود آمده که احیانا سازمان لیگ به سمت باشگاه پرسپولیس گرایش دارد هرچند که تجربه ثابت کرده چنین گرایش هایی در فوتبال ایران وجود ندارد و اساسا عرصه برای چنین رفتارهایی باز نیست اما چنانچه در زمان برگزاری دیدار سرخابی ها تغییری ایجاد شود، بدون شک چنین تصویری در ذهن تقویت می‌شود که احیانا سازمان لیگ به سمت باشگاه پرسپولیس گرایش دارد.

تردیدی نیست حال شاید اگر میان بازی های آتی پرسپولیس کمتر از چهار روز فاصله وجود داشت، سازمان لیگ باید برای راحتی و آسودگی نماینده فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اقدامی انجام می‌داد وحتی لغو دربی هم با اعتراض جبهه استقلالی ها مواجه نمی‌شد.

اما به جهت آنکه اساسا فاصله مناسبی میان بازی های آتی پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و پرسپولیس حداقل چهار و حداکثر پنج روز یک بار مقابل رقبایش قرار می‌گیرد، لغو بازی ها با هیچ منطقی جور نیست و سازمان لیگ هم نباید تن به چنین تغییری دهد و تمام بازی ها باید طبق برنامه برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو شهرآورد با کدام منطق؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..