تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض علی علیزاده به پوشش حادثه تروریستی اهواز توسط تلویزیون فارسی‌زبان/ عکس

اعتراض علی علیزاده به پوشش حادثه تروریستی اهواز توسط تلویزیون فارسی‌زبان/ عکس

فرهنگ > رسانه - مشرق نوشت: علی علیزاده، تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر، به عملکرد ضد ایرانی شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان ایران اینترنشنال در پوشش اخبار حادثه تروریستی اهواز اعتراض کرد.

علی علیزاده، تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای، با انتشار متنی در توییتر، عملکرد تلویزیون ایران اینترنشنال در پوشش خبری حادثه تروریستی اهواز را توجیه کردن یک اقدام جنایت‌کارانه دانست.

او در این‌باره نوشت: «کار تلویزیون ایران اینترنشنال در مشروع و توجیه کردن تروریسم الاحواز، براساس قوانین بریتانیا صراحتا تبلیغ تروریسم و همکاری با تروریسم و قابل مجازات است. سفارت ایران باید بلافاصله تلویزیون ایران اینترنشنال را به پلیس این کشور گزارش و سفیر بریتانیا در تهران باید احضار شود.»

توییتر علی علیزاده

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض علی علیزاده به پوشش حادثه تروریستی اهواز توسط تلویزیون فارسی‌زبان/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..