تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارمندان تهرانی با یک ساعت تاخیر سر کار می‌روند

۷۷۴۹۶۶

۸۸۶ بازدید

کارمندان تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می‌توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور کنند.

خبرگزاری ایرنا: کارمندان تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می‌توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور کنند.

معاون اول رییس جمهوری در بخشنامه‌ای به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی عنوان کرده است:

'با توجه به آغاز سال تحصیلی 1398- 1397 و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران مجاز هستند از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تاخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند'.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارمندان تهرانی با یک ساعت تاخیر سر کار می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..