تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه به لحظه با دیدار دو تیم ایران و کانادا

والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ – بلغارستان؛

لحظه به لحظه با دیدار دو تیم ایران و کانادابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 17 و 30 به مصاف تیم ملی والیبال کانادا رفت تا دومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها را برگزار کند. 

ترکیب تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه را سعید معروف ، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، امیر غفور ، جواد معنوی نژاد ، علی شفیعی و مهدی مرندی تشکیل می‌دادند.  تیم ملی والیبال ایران با لباس سفید رنگ مقابل قرمز پوشان کانادا به میدان رفته بود. هکتور اورتیز از کشور پورتوریکو و سائوپاراک از کشور تایلند قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند. در آغاز این ست تیم ملی والیبال کانادا تیم برتر میدان بود و توانست برتری خود را به ایران دیکته کند.  اولین وقت استراحت فنی این ست در شرایطی رقم خورد که 8 بر 6 برتری با تیم ملی کانادا بود. در ادامه دو تیم در امتیاز 9 برابر شدند. تیم ملی ایران با اتکا بر حملات سرعتی موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کند.  بازیکنان ایران در میانه های این ست با اسپک‌های مستقیم و تماشایی اجازه پیش روی به تیم کانادا نمی‌داد و هر دو تیم یک به یک امتیاز کسب می‌کردند.

این گزارش در حال بروز رسانی است...

بیشتر بخوانید:

جدال با کانادا، گام دوم تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی جهان

ایران صفر - بلغارستان 3 / انتقام به سبک بلغاری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه به لحظه با دیدار دو تیم ایران و کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..