تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات یارانه کتاب به دانشجویان علوم پزشکی / تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان یارانه به نمایشگاه کتاب ایران فار‌ما

معاون امور فرهنگ و رسانه‌ای ارشاد استان تهران مطرح کرد؛

جزئیات یارانه کتاب به دانشجویان علوم پزشکی / تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان یارانه به نمایشگاه کتاب ایران فار‌مابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد کاظمی‌ معاون امور فرهنگ و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فار‌ما و سومین نمایشگاه کتب‌ علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی و دومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور گفت: هدف از برگزاری این دو نمایشگاه در کنار ایران فارما‌ پیوند فرهنگ، علم و صنعت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دو سال گذشته موفقیت‌های خوبی در بخش کتب‌ و نشریات‌ نمایشگاه ایران فارما‌ داشتیم و با استقبال خوب ناشران، دانشجویان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها روبرو بودیم‌.

کاظمی‌ افزود: تلاش کردیم‌ تسهیلات خوبی برای حضور حداکثری‌ دانشجویان در نظر گرفته شود و از تمام ناشران کتب پزشکی و دانشجویی دعوت کردیم تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند‌.

معاون امور فرهنگ و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: 33 ناشر داخلی و 2 ناشر بین‌المللی در سومین‌ نمایشگاه کتب پزشکی و دانشگاهی‌ شرکت کردند همچنین 38 نشریه‌ در دومین نمایشگاه‌ رسانه‌های سلامت محور حضور دارند.

وی با بیان اینکه کتب پزشکی و دانشگاهی با تخفیف 50 درصدی در نمایشگاه عرضه می‌شود گفت: وزارت ارشاد در راستای حمایت از فرهنگ نشر کتاب تسهیلاتی‌ را برای دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در نظر گرفته است همچون سال گذشته 100 میلیون تومان یارانه و سوبسید به کتب پزشکی و دانشگاهی در نمایشگاه‌ ایران‌ فارما‌ تخصیص پیدا کرده است.

کاظمی‌ در ادامه به جزئیات‌ یارانه تخصیص پیدا کرده به دانشجویان، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اظهار کرد: 300 هزار تومان یارانه به دانشجویان مقطع دکترا، 200 هزار تومان یارانه کتاب به دانشجویان کارشناسی ارشد، 150 هزار تومان یارانه کتاب به دانشجویان کارشناسی و 300 هزار تومان به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها یارانه اختصاص پیدا کرده است.

تخفیف 50 درصدی کتاب‌های پزشکی در نمایشگاه ایران فارما

وی اظهار کرد: ناشران کتب خود را با تخفیف 20 تا 25 درصدی عرضه می‌کنند و در مجموع با یارانه‌های تخصیص پیدا کرده کتب با تخفیف 50 درصدی به فروش می‌رسد.

وی گفت: سرویس رفت و آمد به نمایشگاه ایران فارما‌ برای دانشجویان از دانشگاه‌های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است تا دانشجویان با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات یارانه کتاب به دانشجویان علوم پزشکی / تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان یارانه به نمایشگاه کتاب ایران فار‌ما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..