تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت تماشایی تسلا مدل S با جت جنگنده، خودروی فرمول یک و کاوازاکی نینجا H2R

در یک آزمایش عجیب و دیدنی، تسلا مدل S، سوپربایک کاوازاکی نینجا H2R، یک جت جنگنده و هواپیمای مسافری به رقابت سرعت‌گیر در مسیر مستقیم پرداختند.

یک جت جنگی، هواپیمای مسافربری شخصی، موتورسیکلت سوپراسپرت کاوازاکی H2R، خودروی فرمول یک تیم ردبول، تسلا S مدل P100D و ۳ خودروی اسپرت دیگر کنار هم جمع شده‌اند تا یکی از عجیب‌ترین رقابت‌ها را در فردودگاهی جدید در استانبول ترکیه داشته باشند.

مقاله‌های مرتبط:

از ویدیو واضح است که شرکت کننده ها در یک خط نیستند و حتی مسابقه را در یک زمان شروع نمی‌کنند. هر دو هواپیما عقب‌تر از خط مسابقه هستند و مسابقه را دیرتر شروع می‌کنند. به همین دلیل، نمی‌توان نتیجه‌گیری دقیقی راجع به برنده داشت.

در شروع مسابقه تسلا مدل S، خودروی فرمول یک و موتور سیکلت کاوازاکی برتری واضحی دارند. دیدن این که تسلا در مقابل چنین رقبای قدری به آسانی شکست نمی‌خورد شگفت‌انگیز است. ابر موتورسیکلت کاوازاکی با اختلاف ۰.۰۴ ثانیه برنده مسابقه است. باید توجه داشت که خودرو چهاردر جادار تسلا با توجه به وزن بیشتر عملکرد قابل قبولی از خود نمایش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت تماشایی تسلا مدل S با جت جنگنده، خودروی فرمول یک و کاوازاکی نینجا H2R»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..