تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن چاووشی به حادثه صبح امروز در اهواز +فیلم

واکنش محسن چاووشی به حادثه صبح امروز در اهواز +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن چاووشی، خواننده کشورمان با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود، به حادثه صبح امروز اهواز و شهادت جمعی از نیروهای مسلح و مردم بی‌گناه کشور، واکنش نشان داد.

گفتنی است، صبح امروز در حادثه تروریستی شهر اهواز چند عنصر مسلح، مراسم رژه نیروهای مسلح را برهم زدند. بر اساس شواهد، تروریست‌ها با پوشش لباس نیروهای مسلح از پارک پشت جایگاه به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کرده اند.

محسن چاووشی در صفحه خود نوشت:

"قلب من خانه من
خانه زخم به تن
خسته ام از جانی
که‌گرفتار تن است"

درادامه ویدئوی منتشر شده در صفحه شخصی محسن چاووشی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن چاووشی به حادثه صبح امروز در اهواز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..