تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

خصوصیات خوب و بد اخلاقی متولد زن و مرد مهر و طالع بینی دقیق متولدین مهر ماه را در اینجا قرار دادیم. (مخصوص متولدین مهر ماه )

خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

خصوصیات اخلاقی کلی متولدین مهر

معتدل و پایدار ؛ شکمو ؛ امیدوار ؛ با انصاف ،خوش سلیقه ؛ اهل تجزیه و تحلیل ؛ گاهی تنبل ؛ کنجکاو و جست‌وجو گر ؛ متنفّر از زیادی مهمان ؛ انتقامجو ؛ از بی بند و باری متنفّر است ؛ با معلومات و با درایت ؛ به سهولت تغییر عقیده نمیدهد ؛ مهربان ؛ شیک پوش و جذّاب ؛ نکته سنج ؛ دارای پشتکار فراوان ؛ یک روز گرم و یک روز سرد ؛ هوشمند ؛ مشاور خوب ؛ دوست یاب ؛ منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ؛ گاهی لجباز ؛ مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ؛ صادق و درستکار ؛ خوش مشرب ؛ ساده دل ؛ راحت گیر ؛ دو دل و مردد ؛ خوش بین ؛ اهل اعتدال ؛ حامی وپشتیبان همسر ؛ شیرین بیان ؛ صلح جو ؛ علاقه مند به فضا ؛ آرام و متین ؛ بسیار منطقی ؛ بی آلایش ؛ عاشق اصالت ؛ علاقه مند به موسیقی ؛ اجتماعی ؛ مؤقّر ؛ بد پیله ؛ خجالتی ؛ پر از احساس ؛ اهل مشورت ؛ عاشق هنر و ادبیات ؛ سیاستمدار ؛ به فکر فردا نیست ؛ مقبول اطرافیان ؛ اهل مساوات و برابری ؛ پر شور و حرارت نیست ؛ عاقل ؛ اهل حمایت از دیگران…

خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ عنوان مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می توانید بخود ببالید که هوشمند ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، آسيب خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست .

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند.

بعضاً در کف دست چپ ودر خط عمر نقطه‎اي دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است.

گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. گرچه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است .

خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

طبق معمول استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم میبیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خودرا ظاهر می سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند ودر زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند .

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال ان همسرشان با انها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از انها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. درضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت ان صفرا و بلغم خواهد بود.

خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

طالع بینی متولدین مهر ماه

برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.

تعداد زیادی از طالع بینان مدرن ماه مهر را مناسب ‌ترین و مفیدترین ماه در منطقه البروج‌درنظر می گیرند، چون این ماه، زمان برداشت است و اشخاص ثمرات سخت کوشی‌خود در فصل بهار را دراین ماه به دست می‌آورند.

ان‌ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند ودر شرایطی که وادار به قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

ان‌ها به هیچ عنوان حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات ان‌ها به بحث و جدل میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض ان که به نتیجه‌اي برسند، حقیقت ان به نظرشان بدیهی و مسلم‌می آید.

یکی از نقطه ضعف‌هاي‌ ان‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

فال و طالع بینی متولدین‌ مهر ماه‌:

برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌،چون‌ علامت‌ تمام‌ برجهای‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند.

بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مناسب ‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌ البروج‌درنظر می گیرند، چون‌ این‌ ماه‌؛ زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را دراین‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند.

در ماه‌ مهر هوایی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ میکنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌هاي‌‌ خوشمزه‌ ان‌ لذت‌ میبریم‌.متولدین‌ مهرماه‌ در بین‌ منطقه‌ البروج‌ از دلپذیرترین‌؛ با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثرا خوش‌ قیافه‌ و جذاب‌ هستند.

آن ها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتا «ذاتا» افرادی‌ مهربان‌؛ دلرحم‌؛ ملایم‌؛ عاشق‌ زیبایی‌ وهماهنگی‌ «هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌» محسوب‌ می شوند واز هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ میکنند.

آن ها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند ودر شرایطی‌ که‌ وادار به‌ قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آن ها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند بااشخاصی‌ که‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ انها به‌ بحث‌ و جدل‌ میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ ان‌ که‌ به‌ نتیجه‌اي‌ برسند، حقیقت‌ ان‌ به‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم‌می آید.

یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌هاي‌‌ آن ها ناشکیبایی‌ در برابر انتقاد است‌ و شدیدا مایلند که‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأیید نمایند. ولی‌ در کل‌ افرادی‌ متعادل‌؛ با تدبیر،ملاحظه‌ گر و حتی‌ انعطاف‌پذیر هستند.

متولدین‌ مهرماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌هاي‌‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌از ان‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار می شوند که‌ به‌ اسانی‌ به‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌ نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ وبه‌ یاریشان‌ می‌شتابند، در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقا وصف‌ حال‌ آنهاست‌: متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ میکنند که‌ شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیداکرده‌ و با نشاط شوید.

انها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌؛ قساوت‌،سنگدلی‌؛ خشونت‌؛ ستمکاری‌؛ اذيت و اذیت‌؛ تندی‌؛ پرخاش‌ جویی‌؛ هرزگی‌،بی‌نزاکتی‌؛ دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود رابه‌ کارمی‌بندند تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه ی‌ کنار می آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌ آل‌ انها در کل‌ جامعه‌ ودر دایره‌ زندگی‌ خودشان‌اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ است‌.

قالب‌ فکری‌ انها بیش‌ از ان‌ که‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ می شود. اگر چه‌انها برای‌ پیشرو‌ و پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌ رو و ملایم‌هستند.

آن ها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانایی‌ وقابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌؛ به‌ اسانی‌ میتوانند تلاش‌هاي‌‌ خود و همین‌ طور دیگران‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر به‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد.

آن ها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌؛ بیشتر به‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می‌دهندو دائما در تلاشند تا به‌ واسطه‌ مصالحه‌ هرگونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند و بیشتر اوقات‌حاضرند خودشان‌ ضرر کنند ولی‌ روابط شان‌ با دیگران‌ خدشه‌ دار نشود.

انها درزمینه‌ احساساتی‌ بودن‌ و آرمان‌ گرایی‌ به‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می زنند. اگر چه‌شانس‌ خوبی‌ دارند و طبق معمول ازدواج‌ هایي‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌؛ چون‌ غالبا به‌تفاهم‌؛ همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد دراین‌ امر معتقدند.

در واقع‌ آن ها آن قدر مهربان‌ وبا محبت‌ هستند که‌ به‌ خاطر این‌ که‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچک‌ ترین‌ آسیبی‌ نبیند،حاضرند به‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه‌می آیند.

همسران‌ متولدین‌ مهرماه‌ هرگز نمیتوانند شکایت‌ کنند که‌ آن ها قادر به‌درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهرماه‌ طبق معمول در کل‌ منطقه‌ البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ میشوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌؛ دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ میکنند.

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهرماه‌؛ ویژگی‌هاي‌‌ بی‌خیالی‌؛ سر به‌ هوایی‌،بازیگوشی‌ و سطحی‌ بودن‌ به‌ شمار می آیند. اگر چه‌ این‌ ویژگی‌ها میتوانند ناشی‌ ازبی‌حوصلگی‌ و خسته‌ شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند وگهگاهی‌ به‌ شدت‌ بی‌ شور و حال‌؛ کمرو، خجالتی‌؛ راحت‌ گیر، سست‌ و بی‌ حال‌میشوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند.

انها حتی‌ زمانی‌که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، به‌ ندرت‌ خشمگین‌ می شوند، ولی‌ طغیان‌هاي‌‌ خشم‌ وعصبانیت‌ متولدین‌ مهرماه‌ تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می کند.

عشق‌ و علاقه‌ وافر آنهابه‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ است‌ آن ها رابه‌ سمت‌ افراط کاری‌؛ گزاف‌ گویی‌ وولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ است‌ به‌ افرادی‌ شایعه‌پراکن‌ و خاله‌ زنک‌ تبدیل‌ شوند€ یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر به‌ فرد متولدین‌ مهرماه‌کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ به‌ هر مسأله‌ جدید است‌ که‌ همین‌ خصوصیت‌انها را وسوسه‌ میکند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ به‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند.در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ به‌ انها لقب‌ «مهر ماهی‌هاي‌‌ تنبل‌» می دهند.

اگر چه‌ آنهامی‌توانند به‌ طرز شگفت‌ آوری‌ فعال‌؛ پویا و پر جنب‌ و جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتا ازکارهای‌ پست‌؛ کثیف‌؛ زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌اي‌ از متولدین‌ مهرماه‌ به‌ کم‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیدا جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز هستند.

از آنجایی‌ که‌ آن ها از افراط و تفریط بیزار هستند، میتوانند دیپلمات‌هاي‌‌ خوبی‌ از آب‌درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند، چون‌ در پافشاری‌ بر نقطه‌نظرات‌ خودشان‌ مصر نیستند و حاضرند به‌ اسانی‌ نقطه‌ نظرات‌ و عقاید دیگران‌ رانیز بررسی‌ کنند.

انها می توانند مدیر، مجری‌؛ سازمان‌ دهنده‌؛ حقوق‌ دان‌؛ وکیل‌ دعاوی‌ «از آنجایی‌ که‌آن ها به‌ شدت‌ درستکار و عادل‌ هستند، اشخاص‌ بدبین‌ و منفی‌ احتمالا در کارهای‌قانونی‌ برایشان‌ پاپوش‌ درست‌ میکنند»؛ فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌؛ کارمند دولت‌ وبانکدارهایی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و بازرسی‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد ووفادار به‌ شمار می آیند»؛ بعضی‌ از آن ها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدیداز استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌ ذوق‌ و استثنایی‌ محسوب‌ می شوند.

همچنین‌به‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌؛ طراح‌ و دکوراتور داخلی‌؛ کارمندخدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ میشوند ودر هرگونه‌ پذیرایی‌ وسرویس‌ دهی‌ عمومی‌ توانایی‌ خاصی‌ دارند.

عده‌اي‌ از آن ها به‌ واسطه‌ انضباط فردی‌،خویشتن‌ داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌اي‌ رابرای‌ نوع‌ بشر انجام‌ می دهند و نتایجی‌ عالی‌ رابه‌ ارمغان‌ می‌آورند.

انها به‌ شدت‌خوش‌ بین‌ هستند و توانایی‌ ان‌ را دارند که‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌ شدن‌ و به‌ زمین‌خوردن‌ به‌ خود بیایند و ان‌ را جبران‌ کنند، درنتیجه‌ میتوانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.

خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ مهرماه‌:

صورت‌ فلکی‌ میزان‌ بر ناحیه‌ کمر، پشت‌ و کلیه‌ها حکمرانی‌ می کند.

از این‌ رومتولدین‌ مهرماه‌ مستعد ابتلا به‌ کمردرد، ناراحتی‌ مربوط به‌ کلیه‌ و مثانه‌؛ به‌ خصوص‌سنگ‌ کلیه‌ و مثانه‌ هستند. در نتیجه‌ باید جدا از افراط و زیاده‌روی‌ در غذا خوردن‌ ونوشیدن‌ اجتناب‌ ورزند، چون‌ ممکن‌ است‌ کلیه‌هایشان‌ آسیب‌ جدی‌ ببیند.

علاقه مندی ها :

مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌؛ عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌؛ تشریک‌ مساعی‌،صمیمیت‌؛ مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌.

بیزاریها:

خشونت‌؛ بی‌عدالتی‌؛ ستم‌ و ستم‌؛ بی‌انصافی‌؛ حق‌ کشی‌؛ رفتار و اعمال‌فاقد شعور و بی‌ملاحظه‌؛ در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار گرفتن‌.

مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیایند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آن ها:

هر شخصی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ که‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ میشوند.توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ پیشنهادات‌ و توصیه‌هاي‌‌ زیر رابه‌ کار ببندید و از مواجهه‌ بانتایج‌ عالی‌ ان‌ شگفت‌ زده‌ شوید.

مشکل‌:

به‌ کرات‌ خودتان‌ را درگیر موقعیت‌ها و شرایطی‌ می یابید که‌ نه‌ فقط برای‌شما که‌ برای‌ دیگران‌ نیز کم‌ ارزش‌ و سطحی‌ هستند.

راه‌ حل‌:

بهتر است‌ سعی‌ در وانمود کردن‌ احساساتی‌ که‌ ندارید، نکنید و راهی‌ رابیابید که‌ بتوانید به‌ آرامی‌ و با وقار خودتان‌ را از یک‌ رابطه‌ سطحی‌ و بی‌مایه‌ خارج‌کنید و قبل‌ از هر اقدامی‌ به‌ دقت‌ جوانب‌ امر را بسنجید.

مشکل‌:

گاهی‌ اوقات‌ حتی‌ از خودتان‌ هم‌ بدتان‌ می آید و یا از این‌ که‌ نمی‌توانیددیگران‌ را خوشحال‌ کنید، مدام‌ خودخوری‌ کرده‌ و به‌ سرزنش‌ می پردازید.

راه‌ حل‌:

اگر قادر به‌ یادگیری‌ این‌ توانایی‌ شوید که‌ بدون‌ ان‌ که‌ دیگران‌ را ناراحت‌کنید، از وجود خودتان‌ خشنود شوید، ان‌ وقت‌ میتوانید دیگران‌ را نیز خوشحال‌سازید.

مشکل‌:

گاهی‌ اوقات‌ در بعضی‌ از شرایط و موقعیت‌هاي‌‌ آرامش‌ بخش‌ احساس‌معذب‌ بودن‌ می کنید و دیگران‌ را نیز کمی‌ خشمگین‌ و آزرده‌ خاطر می‌سازید.

راه‌ حل‌:

بهتر است‌ سعی‌ نمایید که‌ خاطرجمعی‌ خاطر و امنیت‌ درونی‌ خودتان‌ را ازطریق‌ قدرت‌ و هوشیاری‌ معنوی‌ کسب‌ کنید.

مشکل‌:

احساس‌ میکنید که‌ زندگی‌ پوچ‌ و بیهوده‌ است‌ و به‌ وضوح‌ احساس‌ خلاءمی‌نمایید و تصور میکنید که‌ اعمالتان‌ درنظر دیگران‌ مأیوس‌ کننده‌ و یأس‌ آورند.

راه‌ حل‌:

احساسات‌ خود بزرگ‌ بینی‌ و مثبت‌ اندیشی‌ را در خودتان‌ توسعه‌ دهید واجازه‌ ندهید حالات‌ نخبه‌ گرایانه‌ و طبقاتی‌ بر شما مستولی‌ شوند.

سیاره‌ حاکم‌ بر شما ناهید «زهره‌» است‌.
فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید0/723
دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»0/62
شعاع‌ استوایی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052
شعاع‌ قطبی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052
دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ کیلومتر»5823
انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»2/12
تعداد ماهواره‌هاي‌‌ مشاهده‌ شده‌ : 0

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما «مهر»:

سمبولی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ «میزان‌» است‌ که‌ نشان‌ دهنده‌ تعادلیست‌ که‌شما همواره‌ در جستجوی‌ ان‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. ان‌ نماد‌ مظهرانعطاف‌؛ مروت‌؛ عدل‌؛ بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ است‌.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهرماه‌ «آبی‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ مهرماه‌ «یاقوت‌ کبود» گرانبها است‌. یاقوت‌ کبودیکی‌ از زیباترین‌ سنگ‌ها محسوب‌ میشود که‌ درخانواده‌ کوارتزها یافت‌ شده‌ است‌.این‌ سنگ‌ از بسیاری‌ جهات‌ خوش‌ یمن‌ درنظر گرفته‌ شده‌ است‌ و یکی‌ از بزرگ ترین‌سنگ‌هاي‌‌ شفابخش‌ محسوب‌ می شود.

در پایان در مورد مهر ماهی ها بخوانید:

متولدین ماه مهر زیاده خواه نیستند، بلکه انها تعادل را در هر کاری می پسندند. انها به دنبال فعالیت هاي‌ چالش بر انگیز نیستند، بلکه دوست دارند ورزشی را دنبال کنند که با شرایط نرمال زندگی شان هم خوانی داشته باشد.

درست است که کاهش وزن برای انها یک هدف است اما دوست ندارند که اینکار به زندگی شان استرسی وارد کند. از آنجا که انها از تنهایی بیزارند، بهترین شیوه برای انها این است که به دنبال یک همراه باشند تا به آن ها انگیزه دهد.

دراین صورت آن ها می توانند که زمان خودرا با دیگران به بهترین شکل ممکن، شریک شوند. در واقع انها از به اشتراک گذاشتن تجربه هایشان، حتی در ورزش، نهایت لذت را میبرند.

متولدین ماه مهر مردان و زنانی دوست داشتنی و مهربان هستند…




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خصوصیات اخلاقی زن و مرد مهر ماه | طالع بینی متولدین مهر ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..