تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور روحانی برای پیگیری حادثه تروریستی اهواز

۷۷۴۹۲۰

۵۱ بازدید

رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح ، در تماسی تلفنی با «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و «غلامرضا شریعتی » استاندارخوزستان، در جریان تازه ترین گزارش اقدام تروریستی صبح امروز در اهواز و روند شناسایی و رسیدگی به وضعیت مجروحان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح ، در تماسی تلفنی با «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و «غلامرضا شریعتی » استاندارخوزستان، در جریان تازه ترین گزارش اقدام تروریستی صبح امروز در اهواز و روند شناسایی و رسیدگی به وضعیت مجروحان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این تماس های تلفنی، ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده های معظم این شهیدان، دستور داد تمام امکانات در جهت اقدامات فوری و امدادی برای رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی بکار گرفته شود.

دکتر روحانی دستورات لازم را به وزارت اطلاعات برای بسیج همه امکانات دستگاهها و نهادهای امنیتی و نظامی جهت شناسایی سریع تروریست ها و سرشاخه های ارتباطی آنان و برخورد قاطع و عبرت آموز با مرتبطین این جنایت صادر کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود اما کسانی که از این تروریست ها پشتیبانی تبلیغاتی و اطلاعاتی می کنند، باید پاسخگو باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور روحانی برای پیگیری حادثه تروریستی اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..