تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابهام در حضور رونالدو در مراسم بهترین‌های فیفا

۷۷۴۹۱۹

۷ بازدید

دوشنبه ساعت 20.30 در لندن مراسم سالانه بهترین های سال فیفا(The Best) برگزار خواهد شد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو در جمع سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال قرار دارد و برای رسیدن به این عنوان، مودریچ و محمد صلاح را رقیب خود می بیند.

او که چند هفته پیش عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را در رقابت با مودریچ از دست داد، امیدوار است برای سومین سال متوالی بتواند The Best را از آن خود کند هرچند که گفته می شود شانس مودریچ بالاتر است.

رونالدو سه ساعت مانده به شروع مراسم سالانه یوفا از برنده شدن مودریچ مطلع گشت و ترجیح داد به موناکو سفر نکند و این احتمال وجود دارد که در مراسم بهترین های سال فیفا نیز حاضر نشود. اخراج جنجالی اخیر او در بازی برابر والنسیا که شائبه هایی مبنی بر توطئه یوفا و فیفا علیه او را قوت بخشیده نیز باعث شده تا احتمال غیبت او در مراسم لندن بیشتر شود.

در واقع رونالدو پس از جدایی از رئال و پیوستن به یوونتوس حس می کند که اوضاع برایش متفاوت شده و دیگر آن چتر حمایتی سابق را از دست داده است.

دو روز پیش رسما اعلام شد که مسی با وجود غیبت در میان نامزدهای نهایی در مراسم فیفا حاضر خواهد شد اما هنوز در مورد رونالدو نمی توان قطع به یقین اظهارنظر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابهام در حضور رونالدو در مراسم بهترین‌های فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..