تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقز و بانه به خط نهم سراسری ۵۶ اینچ گاز متصل می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد فعله‌گری گفت: با عنایت به اعلام آمادگی مدیریت منطقه ۸ انتقال گاز در خصوص اتصال خط ۵۶ اینچ به خط تغذیه ۱۶ اینچ در ایستگاه ابراهیم‌آباد در راستای تقویت فشار گاز شهرستان‌های سقز و بانه و برای فراهم کردن شرایط فنی و ایمنی گازدار این خطوط، بایستی خط ۱۶ اینچ ابراهیم آباد تخلیه و این امر منجر به افت فشار گاز در شهرستان‌های سقز و بانه می‌شود.

وی در رابطه با قطع احتمالی گاز در شهرستان‌ها گفت: برای جوشکاری و اتصال این ۲ خط و همچنین تعویض یک شاخه لوله ۱۶ اینچ به منظور تعمیرات اساسی در محور روستای بله‌جر به شهرستان بانه، نیاز است گاز موجود در خطوط تخلیه شود و این امر باعث افت فشار گاز در شهرستان‌های سقز و بانه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی دقیق و منظمی که توسط مجریان پروژه صورت گرفته در وقت مقرر عملیات به اتمام برسد و گاز هیچکدام از مشترکین خانگی قطع نگردد، ولی بایستی برای شرایط احتمالی قطع گاز تمهیداتی اندیشده شود.

فعله‌گری اظهار داشت: برای جلوگیری از قطع گاز احتمالی مشترکین خانگی، صنایع پرمصرف و جایگاه‌های CNG از مدار مصرف خارج می‌شوند و به نانوایی‌ها نیز ابلاغ شده که از سوخت دوم استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: آغاز این عملیات از ساعت ۲۲ فردا روز یکشنبه شروع می‌شود و به مدت ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید.

وی افزود: همزمان با عملیات اتصال خط نهم سراسری به خط ۱۶ اینچ انتقال گاز شهرستان‌های سقز و بانه، با عملیات پیک‌رانی هوشمند که در گذشته انجام گرفته عملیات تعمیر خط انتقال حد فاصل بین شهر‌ها‌ی سقز و بانه در روز دوشنبه هفته جاری صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد ثمرات عبور خط نهم سراسری انتقال گاز از داخل استان کردستان اظهار داشت: این خط عمده و سایز بزرگ که قسمت عظیمی از آن از داخل استان کردستان عبور خواهد کرد دارای برکات پر شماری است که با اتصال خط نهم سراسری به خط انتقال گاز شهرستان سقز باعث تقویت گاز در شهر‌های سقز، بانه و سردشت شده و در فصول سرد سال احتمال افت فشارگاز در این خطوط را رفع می‌نماید.

وی افزود: با تقویت فشار گاز در این مناطق فرصت مطلوب و بسیار مساعدی برای توسعه صنایع تولیدی و تبدیلی در شهر‌های سقز و بانه فراهم می‌شود و دیگر محدودیتی برای تامین گاز صنایع وجود نداشته و با تقویت و بسترسازی شبکه‌های گازرسانی زمینه توسعه و ایجاد اشتغال با گسترش صنایع فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/م

اجرای عملیات اتصال خط نهم سراسری به خط ۱۶ اینچ انتقال گاز شهرستان‌های سقز و بانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقز و بانه به خط نهم سراسری ۵۶ اینچ گاز متصل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..