تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی‌اکبری: داخل قفس جواب کری‌های واخائف را می‌دهم/ آسیب‌دیدگی‌ام نیاز به جراحی ندارد

امیر علی اکبری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابتش با واخائف روس برای کسب عنوان کمربند قهرمانی جهان اظهار داشت: با توجه به آسیب دیدگی که در مسابقه قبلی برابر حریف لهستانی ام بوجود آمد روز دوشنبه مدارک پزشکی ام را به سازمان ACB ارسال  کردم و خواستار به عقب انداختن زمان این مبارزه شدم تا شرایطم بهتر شود که فعلأ رقابتم به تعویق افتاده است تا زمان جدید مسابقه ام با واخائف روس مشخص شود.

می خواهم با شکست واخائف صاحب کمربند شوم

فایتنر کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مبارزه با حریف روس برای کمربند قهرمانی است یا خیر، توضیح داد: بله مبارزه با واخائف روس برای بردن کمربند قهرمانی است و ان شاالله با توکل بر خدا بتوانم او را شکست دهم صاحب این کمربند شوم.

جواب کری های واخائف را در داخل قفس می دهم

او درباره کری خوانی های واخائف روس هم اینطور پاسخ داد: این در ورزش حرفه ای مرسوم است چرا که وقتی قرار است با یک حریفی روبرو شوی نیاز است با کری خوانی روحیه او را تخریب کنی و این طور مسائل در ورزش حرفه ای باب است تا هر شخص بتواند از جایگاه خودش به نحو احسن دفاع کند. امیدوارم هر چه زودتر با هم رودررو شویم تا جواب کری های او را در داخل قفس بدهم.

پیش‌بینی می‌کردم مبارزه ام سه راند طول بکشد

او در مورد دیدار با دنیل اوملیاژک لهستانی گفت: دیدار سخت و نفس‌گیری بود و از قبل پیش‌بینی می‌کردم کار سختی مقابل این فایتر لهستانی داشته باشم و به همین دلیل فکر می‌کردم که این مبارزه ۳ راند طول بکشد. از طرف دیگر هم در حین مسابقه با این حریف لهستانی از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شدم.

سلامتی ام مهمتر از هر چیز دیگری است

علی اکبری در پاسخ به این سوال که گویا واخائف از سازمان ACB درخواست کرده مبارزه با تو را هرچه سریع‌تر برگزار کنند، گفت: این موضوع را من هم شنیده‌ام. به هر حال روس‌ها مسئول برگزاری این رقابت‌ها هستند و طبیعی است هوای فایتر خودشان را بیشتر داشته باشند هر چند خواست آنها چندان مهم نیست چرا که باید اول سلامتی خودم را بدست بیاورم تا با سلامتی کامل به مصاف این حریف روس بروم. اینکه روس ها در خواست چه چیزی را کرده اند چندان برایم اولویت نیست.

کری خوانی از جذابیت های مسابقه است

فایتر کشورمان در رابطه با کری خوانی های حریف لهستانی هم توضیح داد: از نظر من کری خواندن از جذابیت مسابقات است در هر حال باید بگویم خواست خدا بود بتوانم این حریف را شکست دهم و سربلند از مسابقه بیرون بیایم. در ضمن چون که روز مسابقه بود با تمام توان به مصاف این حریف سخت کوش رفتم تا بر او غلبه کنم.

مبارزه با فایتر‌های گارد چپ واقعأ بسیار دشوار است

علی اکبری در مورد اینکه چرا نتوانست حریفش را ناک اوت کند، گفت: او نزدیک به چهل مسابقه را در رقابت های کیک بوکسینگ و MMA پشت سر گذاشته و تاکنون در هیچ کدام از مسابقاتی که حضور یافته ناک اوت نشده و یکی از برنامه های ما این بود که در سه راند پنج دقیقه ای با او مبارزه کنیم. باید عنوان کنم مبارزه با فایتر‌های گارد چپ واقعأ بسیار دشوار است و خوشحالم که توانستم ضمن شکست این حریف سربلند هم از مسابقه بیرون بیایم.

فعالیت در رشته ما راحت نیست

او در مورد اتفاق ناخواسته ای که پس از پایان مسابقه برایش اتفاق افتاد هم بیان کرد: شاید برخی‌ها با خودشان فکر کنند آمدن به رشته ما کار راحتی است، اما اینطور نیست. چرا که اگر حریف قلدر باشد، بدون شک سعی می کند ضربات سنگینی به شما وارد کند و بروز همچین مصدومیت‌هایی هم در ورزش‌ ما طبیعی و عادی است.

آسیب دیدگی پایم هنوز برطرف نشده است

او در مورد اینکه آیا با توجه به مصدومیتش نیازی به عمل جراحی دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه با وجود آسیب دیدگی نیازی به انجام عمل جراحی ندارم. البته ممکن است روند درمانی ام حدود یک ماه طول بکشد. خدا را شکر وضعیت دنده‌ام هم رو به بهبود است، اما هنوز آسیب دیدگی پایم برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید:

استکی:عبدولی برای من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد/باید به کادر مدیریتی جدید زمان بدهیم

سوتی «شومن» های سعودی - آمریکایی در سیرک کشتی کج جده+ فیلم

علی اکبری:عربستانی ها افرادی بی هویت و ضعیف هستند/کشتی کج کاران سعودی را سر جایشان می نشانم

تغییر زمان مسابقه علی اکبری و واخائف روس برای کمربند قهرمانی جهان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی‌اکبری: داخل قفس جواب کری‌های واخائف را می‌دهم/ آسیب‌دیدگی‌ام نیاز به جراحی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..