تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شور و شوق حسینی برای وداع با فرزندان خمینی در تبریز

ساعت: 21:53 منتشر شده در مورخ: 1397/06/26 شناسه خبر: 1409601

مراسم تشییع پیکر 9 شهید گمنام از ساعت 9:30 صبح با حضور پرشور مردم شهیدپرور تبریز از مصلی امام خمینی(ره) انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  همزمان با هفتمین روز محرم پیکر پاک 9 شهید گمنام در تبریز تشییع شد. تشییع پیکر مطهر شهدای دوران هشت سال جنگ تحمیلی با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز از مصلی امام خمینی(ره) به سمت میدان ساعت انجام شد.

این مراسم که از ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز آغاز شده با عزای حسینی در هم آمیخته شد و عطر شهدای گمنام در روزهای عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) فضای شهر را معطر کرد.

وداع با فرزندان گمنام امام خمینی(ره) در حضور پرشور مردم ولایتمدار تبریز، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا و مسئولین استانی انجام شد.

گفتنی است؛ پس از تشیع شهدا در تبریز، این شهیدان به تهران بدرقه خواهند شد و تدفین پیکر مطهر شهدا را در آذربایجان‌شرقی نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شور و شوق حسینی برای وداع با فرزندان خمینی در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..