تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱ هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس اردبیل شدند

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1411004

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اول در این استان وارد مدرسه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری روز شنبه در آیین نکوداشت روز شکوفه ها اظهار داشت: این تعداد در 750 کلاس درس توسط 750 آموزگار تحت پوشش آموزشی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: شعار سال تحصیلی امسال 'مدرسه محوری، خلاقیت، نوآوری و نظارت و راهبری ' است و تلاش می شود تمامی اقدامات تربیتی توسط اولیای مدرسه و دانش آموزان اجرا شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل مشارکت اولیا در تعلیم و تربیت دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: معلمان و اولیای مدرسه بدون همکاری والدین نمی توانند در امر تعلیم و تربیت موفق شوند.

در سالتحصیلی جدید 240 هزار دانش آموز در سه هزار و 200 مدرسه در استان اردبیل مشغول تحصیل می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱ هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس اردبیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..