تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۰ درصدی قیمت غذای دانشجویی نسبت به سال گذشته

رئیس دانشگاه‌های غیر انتفاعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش پیدا نکردن غذای دانشجویی به شرط مساعدت زمان دانشجویان/ افزایش 20 درصدی غذای دانشجویی نسبت به سال گذشته به دلیل تورم مواد غذاییعلی آهون منش اتحادیه موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های غیر انتفاعی و غیردولتی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   در خصوص نرخ غذای دانشجویان در سال تحصیلی جدید، گفت: به دلیل تورم شدید ۸۰ درصدی قیمت مواد غذایی، دانشگاه غیرانتفاعی از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درخواست افزایش ۲۰ درصدی نرخ غذای دانشجویی را برای سال تحصیلی ۹۸_۹۷ کرده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نرخ غذای دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی در سراسر کشور مبلغی به میزان ۳ هزار تومان بوده است و در صورتی که با افزایش ۲۰ درصدی نرخ غذا موافقت انجام شود، موافقت انجام شده پیش بینی می‌شود که نرخ غذا برای سال تحصیلی جدید در حدود ۳۵۰۰ تومان باشد.

درخواست افزایش یارانه دانشگاه غیرانتفاعی

آهون منش تاکید کرد: دانشگاه غیرانتفاعی از سازمان امور دانشجویان درخواست افزایش یارانه را کرده است که در صورت موافقت، نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید افزایش پیدا نمی‌کند.

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی اظهار کرد: دانشگاه های دولتی بابت غذای دانشجویی از سهمی مشخص برخوردار هستند اما دانشگاه‌های غیر انتفاعی و موسسات غیردولتی از این سهم بی‌بهره بوده و به همین دلیل اگر با افزایش یارانه دانشگاه موافقت نشود، به دلیل افزایش نرخ تورم مجبور به افزایش  20 درصدی غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید هستیم.

وی یادآوری کرد: به هر میزان که یارانه دانشگاه های غیرانتفاعی افزایش پیدا کند، دانشگاه کمکی بیشتر به دانشجو کرده و دانشجویان مبلغی کمتر بابت غذا پرداخت می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۰ درصدی قیمت غذای دانشجویی نسبت به سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..