تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود/ تردد عادی و روان در محورهای مازندران

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1410977

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه امروز نیز اجرا می‌شود، گفت: امروز محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: شب گذشته شاهد ترافیک شبانه سنگین به‌دلیل بازگشت برخی از مسافران از سفرهای خود بودیم.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به اینکه امروز آخرین روز تابستان و همچنین طرح تابستانی پلیس است انتظار داریم به‌ویژه بعدازظهر شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم.

این مسؤول با اشاره به آغاز طرح مدارس پلیس است، بیان کرد: باتوجه به شروع فصل مدارس لازم است دانش‌آموزان، اولیا و مدیران مدارس مراقبت کنند و از سرویس‌های مدارس مجاز استفاده کنند.

قدمی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه امروز نیز اجرا می‌شود، تصریح کرد: امروز محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

وی با تأکید بر توجه رانندگان به رعایت توصیه‌های پلیس، گفت: لازم است رانندگان باتوجه به توصیه‌های پلیس، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز سفر خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود/ تردد عادی و روان در محورهای مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..