تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکونام به نشست خبری نیامد/خبرنگاران، نکونام را تحریم کردند

ساعت: 09:45 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1410873

خبرنگاران به نشانه تعتراض به تاخیر جواد نکونام در نشست خبری سالن کنفرانس خبری را ترک کردند تا این سرمربی جوان را تحریم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خبرنگاران ورزشی شهرستان قائم‎شهر در نشست خبری قبل از بازی تیم نساجی مازندران با استقلال تهران که قرار بود ساعت 19 شب گذشته با حضور جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران آغاز شود بدلیل تاخیر چندباره سرمربی تیم مازندرانی توسط خبرنگاران ورزشی مازندران تحریم شد.

جواد نکونام که برای چندمین بار در نشست خبری قبل از مسابقه با تاخیر همراه شده بود این بار توسط خبرنگاران تحریم شد و خبرنگاران مازندران بدلیل این بی‌احترامی سرمربی نساجی مازندران قبل از حضور وی و مدیر رسانه‎ای تیم نساجی سالن کنفرانس خبری را ترک کردند.

نکته قابل تامل برای این نشست خبری آنجایی بود که بعد از تاخیر 10 دقیقه‎ای مدیر رسانه‎ای نساجی به همراه کمک مربی نکونام که در بازی گذشته مقابل پرسپولیس اخراج شده بود برای حضور در کنفرانس خبری در محل برگزاری حضور یافت که با واکنش خبرنگاران مواجه شد و عدم حضور نکونام را حضور در جلسه فنی تیم نساجی برای بازی قردا اعلام کرد.

در پایان هیچ یک از خبرنگاران در نشست خبری تیم نساجی حضور پیدا نکردند تا گلایه خود را به حرکت ناپسند جواد نکونام سرمربی جوان نساجی نشان دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکونام به نشست خبری نیامد/خبرنگاران، نکونام را تحریم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..