تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 537 هزار دانش‌آموز مازندرانی در 4800 مدرسه در سال تحصیلی جدید

ساعت: 09:42 منتشر شده در مورخ: 1397/06/31 شناسه خبر: 1410871

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: 537 هزار و 540 دانش‌آموز در 4 هزار و 865 مدرسه استان طی سال تحصیلی جدید حضور خواهند یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسفندیار نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: 537 هزار و 540 دانش‌آموز در 4 هزار و 865 مدرسه استان طی سال تحصیلی جدید حضور خواهند یافت.

وی افزود: قالب جمعیت دانش‌آموزی استان در شهرها متمرکز شده‌اند.

سهم 250 هزار نفری دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در استان
معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران با بیان اینکه نزدیک به 250 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مقطع ابتدایی به تحصیل خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: طی سال تحصیلی 97-98 تعداد دانش‌آموزان پیش دبستانی یا نوآموز استان 40 هزار نفر و تعداد کلاس‌ اولی‌ها نزدیک به 45 هزار نفر می‌باشد.

فعالیت 767 مدرسه غیردولتی در مازندران
دبیر پروژه مهر آموزش‌وپرورش مازندران با بیان اینکه نسبت مدارس غیردولتی به مدارس دولتی 13/5 درصد است، اظهار کرد: مدارس غیردولتی در مقاطع گوناگون تحصیلی در سطح استان 767 مدرسه است که حاکی از سهم 21/5 درصدی مدارس غیردولتی از کل مدارس استان است.

به گفته نظری، بیش از 39 هزار معلم در مدارس دولتی استان کار تعلیم و تربیت دانش‌اموزان استان در مقاطع گوناگون را بر عهده خواهند داشت.

بازگشایی دبستان‌های استان از 31 شهریورماه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از بازگشایی تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور در روز یک‌شنبه اول مهرماه خبر داد.

علیرضا طالبی افزود: نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی‌ها نیز ار روز شنبه 31 شهریور ماه به مدرسه خواهند رفت.

وی گفت: تمام دبستان‌های سراسر استان روز شنبه 31 شهریور ماه باز و پذیرای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 537 هزار دانش‌آموز مازندرانی در 4800 مدرسه در سال تحصیلی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..