تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع نذری و پخت غذا در شب عاشورا/ تصاویر

ساعت: 20:00 منتشر شده در مورخ: 1397/06/29 شناسه خبر: 1410478

نذری امام حسین(ع)، نیتی است که فرد با توسل به امام حسین(ع) در هنگام گرفتاری به جهت دفع بلا انجام داده و پس از رسیدن به حاجت آن را ادا می‌کند و این شب ها که مصادف با ایام شهادت ایشان است در جای جای شهرها شاهد پخت و توزیع نذری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، نذری دادن در همه ادیان الهی وجود دارد اما نذری برای امام حسین(ع) ویژگیهای خاصی دارد و همانطور که خود مظهر وحدت تمام آزادیخواهان جهان است غذایی که در راه او خیرات می شود نیز محور تلاقی ارادت تمام اقشار با هر زبان و دین و مذهب است.

qaboosnameh 2
qaboosnameh 3
qaboosnameh 4
qaboosnameh 5

qaboosnameh 1
qaboosnameh 6
qaboosnameh 7
qaboosnameh 8 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع نذری و پخت غذا در شب عاشورا/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..