تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ImageMeter 2.19.0 نرم افزار اندازه گیری ابعاد تصاویر – اندروید

نرم افزار ImageMeter ابزاری است که به شما کمک می کند تا زاویه ها و ابعاد تصاویر را اندازه گرفته و با توجه به عناصر داخلی تصاویر، به صورت تقریبی فاصله ها را داشته باشید. این ابزار سهولت مقایسه را به همرا دارد و باعث می شود که بدون نیاز به ابزارهای پیشرفته، عکس های مربوط به طراحی مهندسی آپارتمان ها را در اختیار داشته باشید و اندازه و فاصله ها را مشخص کنید. این برنامه ابزارهای پیشرفته دیگری هم دارد که می توان به اندازه حاشیه تصاویر و اندازه جعبه های متون نیز اشاره کرد.

با دانلود ImageMeter براحتی می توانید اندازه فاصله بین دستگاه های مختلف را داشته باشید و هر عکسی را با قابلیت پشتیبانی به این برنامه بدهید. طراحی بصری برنامه به خوبی امکان مشاهده و مقایسه اندازه ها را می دهد و به صورت پیشرفته ای ارائه شده است. نسخه جدید این برنامه با UI اکثر دستگاه ها بهینه سازی شده است و امکان چرخش متون را نیز فراهم کرده است.

کاور-ImageMeter

*/ ]]> اسکرین-شات-ImageMeter info

ImageMeter helps you measure dimensions, angles and areas in your photos with ease. No more need to draw a sketch of your apartment or furniture. Simply take a photo and annotate it with the dimensions on your phone or pad.

ImageMeter has the broadest support for Bluetooth laser distance measurement devices. Most devices from Leica, Bosch, CEM, Hilti, and TruPulse are supported (see below for full list of devices).

WHAT’S NEW
– text boxes can be rotated
– UI fixes for some devices

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ImageMeter 2.19.0 نرم افزار اندازه گیری ابعاد تصاویر – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..