تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با پیروی از این رژیم خطر سکته قلبی را کاهش دهید

با پیروی از این رژیم خطر سکته را کاهش دهیدبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج یک بررسی تازه نشان داده است، تأثیر رژیم مدیترانه‌ای در زنان بیش از مردان است. نتایج به دست آمده از یک پژوهش حاکی از آن است، زنانی که از رژیم مدیترانه‌ای پیروی می‌کنند، ۲۲ درصد کمتر از دیگران در معرض سکته هستند.

به گفته محققان، برخی مواد خوراکی، مخصوصا میوه و سبزیجات، موجب کاهش ریسک حمله‌های قلبی و سکته می‌شوند.

براساس نتایج جدیدترین پژوهشی که در این زمینه انجام شده، علاوه بر شواهد قبلی، دنبال کردن رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند به تقویت استخوان، جوان نگاه داشتن مغز، طول عمر، کنترل وزن و کاهش خطر ابتلا به سرطان و نیز بیماری‌های قلبی کمک کند.

بیشتر بخوانید: چگونه وزن خود را به سرعت کاهش دهیم؟ 

محقق ارشد این مطالعه می‌گوید: «پژوهش‌های ما نشان می‌دهد یک رژیم غذایی محتوی مقادیر بالای میوه، سبزی، ماهی و غذا‌های فرآوری نشده، با کاهش خطر سکته در کسانی که سابقه بیماری‌های قلبی دارند، ارتباط دارد».

منبع: فارس

انتهای پیام/

کاهش خطر سکته با پیروی از رژیم مدیترانه‌ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با پیروی از این رژیم خطر سکته قلبی را کاهش دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..