تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حادثه تروریستی امروز انتقام خواهند گرفت/ این حمله هیچ دستاورد نظامی برای مزدوران استکبار محسوب نمی‌شود

ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی امروز انتقام خواهد گرفت/ این حمله هیچ دستاورد نظامی برای مزدوران استکبار محسوب نمی شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رییس فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: حمله تروریستی اهواز که کار مزدوران استکبار بود، هیچ دستاورد نظامی محسوب نمی شود زیرا در این حمله افراد بی گناه کشته شدند.

ذالنوری با بیان اینکه نظام استکباری خصوصاً آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه از جمله عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خون پاک و بیگناه مردم را خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:ناگفته‌های یک شاهد عینی از حادثه تروریستی امروز اهواز/هدف اصلی ترور چه کسانی بودند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اعلام اینکه حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته، گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

گفتگو  با مجتبی ذوالنوری درباره حادثه تروریستی اهواز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حادثه تروریستی امروز انتقام خواهند گرفت/ این حمله هیچ دستاورد نظامی برای مزدوران استکبار محسوب نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..