تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس‌های درس میزبان حدود یک و نیم میلیون کلاس اولی/ زنگ شکوفه‌ها در مدارس کشور نواخته شد

بنا بر توصیه  رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی مراسم روز شکوفه‌ها و غنچه‌های امسال به دلیل تقارن با ماه محرم با رنگ و بوی حسینی برگزار می‌شود همچنین برای جلوگیری از خستگی نوآموزان مدت زمان برنامه کمتر از یک ساعت است.

جمعیت دانش آموزان کلاس اولی امسال نسبت به سال گذشته رشدی حدود ۵۰ هزار نفری داشته است اما با وجود این بنابر گفته معاون آموزش ابتدایی کلاس‎های درس بدون معلم نخواهند بد هرچند همچنان مشکل تراکم کلاسی بالای دانش‌آموزان وجود دارد.

امسال علاوه بر کلاس اولی‌ها سایر دانش آموزان ابتدایی تجربه ای متفاوت خواهند داشت و در کلاس‌های با تراکم بین  ۱۶ تا ۲۵ دانش‌آموز مشق شب به شیوه سنتی حذف می‌شود و تکالیفی مهارت محور جایگزین خواهند شد تا دانش آموزان با مهارت های زندگی آشنا شوند البته تبیین مفاهیم درسی بر عهده معلمان است و خانواده صرفا شریک پیشبرد روند تعلیم و تربیت محسوب می‎شود.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم امسال در یکی از مدارس ابتدایی منطقه ۱۷ تهران به طور نمادین زنگ شکوفه‌ها را برای ورود نوآموزان بدو ورود به دبستان نواخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس‌های درس میزبان حدود یک و نیم میلیون کلاس اولی/ زنگ شکوفه‌ها در مدارس کشور نواخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..