تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تهیه کننده تلویزیون به حواشی دستمزد بازیگران یک سریال تلویزیونی

بازیگران «دیوار به دیوار» کار خوبی نکردند!به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش بازیگران سریال «دیوار به دیوار» به دلیل پرداخت نشدن دستمزدشان اعتراض کردند که علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «از یادها رفته» درباره این اتفاق گفت: من سالهاست به عنوان تهیه کننده با تلویزیون همکاری می کنم و فکر می کنم ارتباط ما با تلویزیون یک ارتباط دوطرفه است.

وی ادامه داد: بسیاری اوقات تلویزیون از لحاظ مالی استطاعت داشته و خوش حساب بوده بعضی مواقع هم با تاخیر، بدهی های خود را پرداخت کرده است ولی در نهایت به نظرم درست نیست که ما اگر دیر دستمزد خود را دریافت کردیم از شهرت خود و همچنین رسانه‌ها به عنوان ابزار استفاده ‌کنیم.

وی ادامه داد: زمانیکه یک بازیگر با پروژه‌ای قراردادی را امضا می‌کند، بر اساس بندهایی که در قراردادش قید شده است، می‌تواند در صورتی که یکی از طرفین به وعده‌های خود عمل نکرد از او به مراجع قانونی شکایت کند.

این تهیه کننده بیان کرد: مثلا چندی پیش برخی بازیگران گفته بودند که دستمزد خود را از پروژه دیواربه دیوار دریافت نکرده اند و آن را به تلویزیون ربط داده بودند. من نظرم این است که بازیگرانی که با رسانه‌ها گفت‌وگو کرده‌اند کار درستی نکردند چراکه آنها با تهیه کننده و سازمان طرف حساب هستند و اگر می‌خواستند حق و حقوق خود را بگیرند، باید از طریق مراجع قانونی اقدام می‌کردند و مستقیم با تهیه کننده اثر صحبت می‌کردند چون ظاهرا تلویزیون دستمزدها را به تهیه کننده پرداخت کرده و از آن سمت در پرداخت ها تعلل به وجود آمده است.

تحویلیان گفت: متاسفانه مدتی است بازیگران ما چه در شبکه‌های مجازی و چه در رسانه‌ها در حال گلایه هستند و از رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای سوءاستفاده بهره می‌برند.

انتهای پیام/

انتقاد تهیه کننده «تصویر یک رویا» از بازیگران «دیوار به دیوار»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تهیه کننده تلویزیون به حواشی دستمزد بازیگران یک سریال تلویزیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..