تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

۷۷۴۸۸۳

۴۰۶ بازدید

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان طی پیامی حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری مهر: «محمد فیصل» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان طی پیامی بر صفحه توئیتر خود حمله تروریستی امروز اهواز را به شدت محکوم کرد.

وی در این پیام ضمن اظهار همدردی با خانواده های شهید و زخمی شدگان این حمله تروریستی، این حمله ناگوار را به ملت و مردم ایران تسلیت گفت.

افزون بر این «رفعت مسعود» سفیر پاکستان در ایران نیز طی پیامی بر صفحه توئیتر خود ضمن محکومیت این حمله با بازماندگان این حادثه اظهار همدردی کرد.

لازم به ذکر است که صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، روبروی لشکر ۹۲ زرهی در اهواز مراسم رژه نیروهای مسلح در حال برگزاری بود که چند نفر به سمت این مراسم شلیک کردند. در این حمله تاکنون ۱۱ تن شهید و ۶۰ نفر نیز زخمی شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..