تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم جوان برزیلی: نیمار از من تقلید می‌کند!

مهاجم جوان برزیلی مدعی شد نیمار شادی پس از گل خود را از او تقلید می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریچارلیسون مهاجم 21 ساله تیم ملی برزیل و باشگاه اورتون که در هفته های اخیر درخشش خوبی داشته و توانسته برای برزیل 2 گل و برای اورتون 3 گل به ثمر برساند با تمجید از نیمار گفت: نیمار از زمان نوجوانی الگوی من بوده است و من همیشه تلاش می کنم شبیه او شوم. من حتی وقتی 12 ساله بودم موهایم را مثل او رنگ می کردم.

ریچارلیسون همچنین گفت: ما در تمرینات تیم ملی برزیل خوشحالی پس از گل هم تمرین می کنیم و نیمار به خوشحالی گل من خیلی علاقه دارد. او به من گفت که اگر گل زدیم این خوشحالی را انجام دهیم. این خوشحالی گل متعلق به من است و حالا نیمار آن را از من تقلید می کند.

بیشتربخوانید: برخورد یک سگ با بازیکن در زمین فوتبال! +عکس

ستاره والیبال رونالدو را به چالش دعوت کرد 

گریزمان بهترین بازیکن ماه اتلتیکومادرید شد+عکس

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم برزیلی درباره خوشحالی پس از گل نیمار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم جوان برزیلی: نیمار از من تقلید می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..