تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید فرگوسن از ستاره سابق منچستریونایتد

سر الکس فرگوسن سرمربی پیشین تیم منچستریونایتد به تمجید از شاگرد سابق خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم خیریه‌ای که پل اسکولز برگزار کرد سر الکس فرگوسن سرمربی پیشین تیم منچستریونایتد در پیامی ویدیویی که در این مراسم پخش شد به تمجید از شاگرد سابق خود پرداخت.

فرگوسن درباره اسکولز گفت: اسکولز در ۷۱۸ بازی توانست ۱۱۵ گل به ثمر برساند و این واقعا شگفت انگیز است. گل‌هایی که او در دوران فوتبالش به ثمر رساند باورنکردنی بودند. اسکولز مدام دچار مصدومیت می‌شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد می‌توانست در کنار بزرگانی همچون بابی چارلتون و رایان گیگز قرار بگیرد.

او ادامه داد: اسکولز یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ منچستریونایتد است و من مصاحبه‌هایی از چند بازیکن بزرگ مثل ژاوی، اینیستا و پیرلو خوانده ام که او را بهترین بازیکن تاریخ نامیده اند.

بیشتربخوانید:برخورد یک سگ با بازیکن در زمین فوتبال! +عکس بهترین‌های فوتبال جهان از نگاه انگلیسی ها+عکس گریزمان بهترین بازیکن ماه اتلتیکومادرید شد+عکس

انتهای پیام/

تمجید فرگوسن از پل اسکولز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید فرگوسن از ستاره سابق منچستریونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..