تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین کمبود گروه خونی o منفى مصدومان حادثه اهواز از تهران و ایلام/ نیازی به اهداى خون نیست

مديرعامل سازمان انتقال خون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مديرعامل سازمان انتقال خون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛على اكبر پورفتح الله مديرعامل سازمان انتقال خون كه به دستور وزیر بهداشت به منظور پیگیری و نظارت بر درمان و تامين خون مصدومان حادثه تروریستی صبح عازم اهواز شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه همه مسائل مدیریت شده است و در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه تامين خون و فرآورده های خونی مصدومان نداریم.

وی اداىه داد: در ایام تاسوعا و عاشورا مردم حجم بالایی از خون و فرآورده های خونی اهدا كرده اند و فقط در استان خوزستان ۲۵۰۰ واحد خون اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: آمار شهداى حادثه تروریستى اهواز افزایش پیدا نکرده است

پورفتح الله افزود: در بیمارستان هاى اهواز کمبود گروه خونی o منفى داشتیم که این گروه خونی از استان‌های تهران و ایلام تامین شده است و اكنون كمبودى نداريم.

مديرعامل سازمان انتقال خون تاكيد كرد: در حال حاضر همه مسائل بر اساس برنامه ریزی به پیش می رود و هیچ مشکلی در این زمینه تامين خون براى مجروحان حادثه تروريستى اهواز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: مصدومان حادثه تروریستی در ۸ بیمارستان اهواز بستری شدند/ حال عمومی ۵ مصدوم حادثه پایدار نیست

پورفتح اله يادآورى كرد: نيازى به مراجعه مردم خوزستان براى اهداى خون وجود ندارد و با توجه به حجم مجروحان از نظر ذخيره خون و فرآورده هاى خونى مشكلى نداريم و نياز به اهداى خون نيست.

انتهای پیام/

تامين خون مصدومان حادثه تروریستی امروز اهواز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین کمبود گروه خونی o منفى مصدومان حادثه اهواز از تهران و ایلام/ نیازی به اهداى خون نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..