تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک مصنوعی را بدون تجویز دکتر مصرف نکنید!

اشک مصنوعی را بدون تجویز دکتر مصرف نکنید!به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی سلطان سنجری، فوق‌تخصص چشم کودکان ، در مورد استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی به صورت خودسرانه اظهار داشت: هرگونه قطره چشمی باید زیر نظر پزشک مصرف شود و نحوه مصرف نیز مشخص باشد.

وی افزود: این مسئله حتی برای اشک مصنوعی نیز مستثنی نیست چرا که این قطره‌ها دارای مواد نگهدارنده است و مصرف خودسرانه آن‌ها می‌تواند سبب آسیب به چشم شود.

بیشتر بخوانید: آنچه باید درباره قطره های چشمی بدانیم؟ 

این چشم پزشک نسبت به مصرف خودسرانه قطره‌های نفازولین هشدار داد و گفت: این قطره‌ها حتما باید با تجویز پزشک باشد همچنین ممکن است نفازولین مصرف آن قرمزی چشم را سفید کند، ولی در مدت زمان کوتاهی حدود ۲۰ دقیقه بعد قرمزتر خواهد شد بنابراین خطر قرمزی مزمن چشم فرد مصرف‌کننده را تهدید می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

مصرف خودسرانه اشک مصنوعی ممنوع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک مصنوعی را بدون تجویز دکتر مصرف نکنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..