تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه بازیکنان ایرانی و امتیاز‌های آن‌ها در فیفا ١٩

۷۷۴۷۷۰

۱۰۲۹ بازدید

روزنامه شهروند: فیفا ١٩ این روزها یکی از داغ‌ترین نام‌ها در بین بازی‌های ویدیویی است که با انتشار دموی رایگان این بازی پرطرفدار در سطح جهان همه علاقه‌مندان به فوتبال منتظر عرضه بزرگترین و مشهورترین بازی ورزشی سال هستند. جدا از این موارد، امتیاز بازیکنان در بخش آلتیمیت تیم بازی منتشر شده و در این مطلب اشاره‌ای به شرایط بازیکنان ایرانی حاضر در فیفا ١٩ با در نظر گرفتن یک اتفاق مهم خواهیم داشت.

بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ روسیه در فیفا ١٩ به دلیل اینکه لایسنس لیگ روسیه در اختیار شرکت کونامی (سازنده PES) است، در فیفا حضور ندارند و به همین ترتیب سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و میلاد محمدی غایبان بزرگ نسخه جدید فیفا هستند. فیفا ١٩ در تاریخ ٦ مهرماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ٤، ایکس باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

علیرضا جهانبخش ستاره فصل قبل آلکمار و آقای گل و بهترین بازیکن فصل لیگ هلند، در حال حاضر بهترین فوتبالیست ایرانی حاضر در فیفا ١٩ است. این بازیکن جوان و مستعد بالاترین میانگین قدرت را دارد و به ٧٨ رسیده است. این در حالی است که قدرت او در سری قبلی بازی فیفا ٧٥ بود. علیرضا جهانبخش با توجه به شرایط سنی که دارد یکی از بهترین بازیکنان برای استفاده در کریر فیفا خواهد بود. دریبلینگ قدرتمند، سرعت خوب و کنترل توپ نسبتا خوب از نکات مثبت جهانبخش در فیفا ١٩ است.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

کریم انصاری‌فرد درست مانند فیفا ١٨ در فیفا ١٩ هم میانگین قدرتش ٧٥ است و تنها تغییر مربوط به او حضورش در ناتینگهام فارست به جای المپیاکوس است. کریم در واقع بهترین مهاجم ایرانی فیفا است و قابلیت‌هایش آنقدر زیاد نیست که بتوانید کار خیلی خاصی به صورت حرفه‌ای با او انجام بدهید. البته انصاری‌فرد هم یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای آلتیمیت فیفا می‌تواند باشد.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

کاوه رضایی هم بعد از سپری‌کردن یک فصل درخشان در شارلوا به بروژ، تیم قهرمان بلژیک پیوسته و سومین بازیکن برتر ایرانی سری جدید فیفا است. او با میانگین قدرت ٧٣ از نظر قدرت و قابلیت‌های فردی یک بازیکن معمولی است اما بدون تردید در صورت درخشش در بروژ و دیده‌شدن در لیگ قهرمانان اروپا این شانس را دارد که در سری بعدی بازی فیفا ریت بالاتری پیدا کند.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

سامان قدوس ستاره ایرانی آمیان فرانسه هم مانند کاوه رضایی شانس پیشرفت در صورت درخشش در ترکیب این تیم در سری‌های بعدی فیفا را دارد. او با نمره ٧٢ در کنار امیر عابدزاده رتبه چهارم بازیکنان ایرانی را در اختیار دارد. سازندگان فیفا شماره ٨٤ را برای قدرت پاس سامان در نظر گرفته‌اند که آمار خوبی است.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

احسان حاج‌صفی و مرتضی پورعلی‌گنجی به ترتیب با قدرت ٧١ و ٧٠ دو بازیکن برتر ایران هستند؛ البته طراحی احسان حاج صفی برای زمانی بود که در المپیاکوس حضور داشت و با توجه به بازگشت او به لیگ برتر ایران و حضورش در تراکتورسازی در نسخه نهایی ارایه‌شده از سوی شرکت EA SPORT قطعا حاج صفی در فیفا ١٩ جایی نخواهد داشت. این دو بازیکن با وجود عملکرد مناسب در جام‌جهانی با اینکه پیشرفت خوبی داشته‌اند اما باز هم بازیکنانی ضعیف در فیفا هستند.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩ همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

استیون بیت آشور در نسخه فیفا ١٩ میانگین قدرت ٦٩ را دارد و پس از او وحید امیری، امید نورافکن و علی قلی‌زاده با ریت ٦٨ قرار دارند.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩ همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩ همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

صادق محرمی و فرشاد احمدزاده دو بازیکن فصل قبل پرسپولیس که راهی لیگ‌های کرواسی و لهستان شدند هم دو بازیکن ضعیف با قدرت ٦٦ هستند.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩ همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩

دانیان داوری،‌ محمد نادری و عقیل اعتمادی هم با قدرت ٦٤ بازیکنان شاخص و خوبی در فیفا به حساب نمی‌آیند و درنهایت سید مجید حسینی ستاره جوان تیم ملی در جام‌جهانی هم که راهی ترابزون اسپور شده با قدرت ٦١ ضعیف‌ترین بازیکن ایرانی نسخه سال ٢٠١٩ فیفا است.

همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩ همه ستارگان ایرانی در فیفا ١٩




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه بازیکنان ایرانی و امتیاز‌های آن‌ها در فیفا ١٩»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..